4000 obr/min ........ koniec

Moderator: Moderatorzy

szakal1

4000 obr/min ........ koniec

Post autor: szakal1 »

Witam. Mój Ford Ecort 1.6 16V dochodzi do 4000 obr/min i dalej już nie chce iść. Mam wciśnięty pedał do deski i dziwnie "furczy". Wymieniłem sonde ( jak była stara sonda miał max 2500 obr/min), świce też wymienione. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam.
Vieczur

Post autor: Vieczur »

sprawdz filtr paliwa... moze byc tak ze jest zapchany juz lekko... czasem te objawy wystepuja.. kto wie... moze i jest on do wymiany.. sprawdz z samej ciekawosci ;) aha.. no i resecik kompa zrob sobie... chociaz watpie by pomogl ale nie problem zobic..

A tak w ogole to pomyliles dzialy... tutaj wrzuca sie tylko tematy z opisami gotowych, juz przeprowadzonych modyfikacji badz napraw ;)

przenosze..
alien

Post autor: alien »

tez stawial bym filtr paliwa albo nei wiem czy to sie tak anzywa ale chyba aparat zaplownoy. nei wiemy jak slychac te furczenie ;]
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

alien pisze:albo nei wiem czy to sie tak anzywa ale chyba aparat zaplownoy
ale chyba tego tam niema tam jest elektroniczny zapłon :wink:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

a może coś z ukladem wydechowym zapchany :???:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Tylko jeszcze pytanie, czy musi mieć więcej
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

pompa paliwa może nie mieć już ciśnienia.

możesz na poczatek sprawdzić czy po przekreceniu stacyjki (bez odpalania) chwile pompa popracuje, a po paru sekundach czy sie wylaczy. jesli sie nie wylaczy w ciagu kilku sekund lub (tak jak u mnie) chodzi non stop to na 95% nie trzyma cisnienia i jest do wymiany.
ODPOWIEDZ