Co do bezpiecznika, to narazie mam to z głowy - podłączony z innym bezpiecznikiem, który jest u mnie nie używany. Jak będę przy samochodzie, to zobacze i napisze dokładnie, co i jak mi podłączył elektryk.
Problem w tym, że dmuchawa działa tylko na 1 (czyli prawie nie dmucha) i nie wiem, czy nie jest to problem w tym obejściu, czy przełącznik, czy coś innego. MK VII mam od 3 tygodni i wiele się pozmieniało od wersji z '84.
Jak na złość był problem w skrzynce bezpieczników popękane luty i przepalona ścieżka. Troche czasu rozłożenie mi jej zajęło, ale teraz dmucha aż miło...
He he tez mialem teraz problem z dmuchawa i zauwazylem pewna sprawe a mianowicie jak nie dmucha na wszystkich biegach to jest to zimny lut w skrzynce bezpiecznikow a jak nie dmucha na np 1 i 2 biegu a na 3 dziala to wtedy jest to drucik oporowy przy silniku dmuchawy (albo jak na 3 nie dziala a na 1 i 2 dziala to tez drucik) mam nadzieje ze to sie komus przyda bo nie bedzie trzeba wyciagac calej dmuchawy tak jak ja to robilem
Patryk pisze:He he tez mialem teraz problem z dmuchawa i zauwazylem pewna sprawe a mianowicie jak nie dmucha na wszystkich biegach to jest to zimny lut w skrzynce bezpiecznikow a jak nie dmucha na np 1 i 2 biegu a na 3 dziala to wtedy jest to drucik oporowy przy silniku dmuchawy (albo jak na 3 nie dziala a na 1 i 2 dziala to tez drucik) mam nadzieje ze to sie komus przyda bo nie bedzie trzeba wyciagac calej dmuchawy tak jak ja to robilem
U mnie padł REZYSTOR-SI ->objawy to szybkie przepalanie się bezpiecznika(jakies 5-10 sekund i po bezpieczniku) od nadmuchu po włączeniu 3 biegu i swąd jakby palonego przewodu wydobywający się z kratek nawiewu-> z braku kasy wymieniłem dopiero dzisiaj.......koszty tego pierdolnika jak za zboze 150 zł a tak wygąda stary (nawet nie wiem co w nim padło wszystko wygląda względnie spręzynki nie są ''poprzepalane'' sa całe...... opornik tez wygląda ok,tak czy inaczej wymienione i jest cacy...wszystkie 3 biegi dzałają)