Escort mk4 1.6 66kW swap
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
baczek06 pisze:to może w ogóle wrzucę pierwszy bieg cegłę na gaz i będę patrzył jak znika za horyzontem....wtedy to dopiero lekki będzie.
widac nie znasz sie na zartach, my tu sie znamy wiele lat i wiele dziwnych rzeczy przezylismy razem i zapewne nie wiesz o co chodzi i co gorsza nawet sie nie domyslasz

Moj mk5 po zapakowaniu tego calego dodatkowego balastu juz tak duzej frajdy z jazdy jak kiedys nie daje

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
szczęśliwie juz w niedziele będę w Polsce i zacznę poszukiwania koła z cvh na oem-owym sprzęgle od mk4, chyba że nie będzie dawało rady to poszukam czegoś lepszego. Mam tylko dylemat kół, mianowicie chciałem kupić 15" z oponami 205 co znacząco polepszy przyczepność ale przeniesie się na osiągi...jak się do tego mają oryginalne 14" z oponami 185? czy założenie dystansów i zwiększenie szerokości osi przyniesie oczekiwane rezultaty?
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej, Mk4 raczej miało w standardzie węższe kółka.
... A jednak nie, 195 też figuruje na liście, cidzej, masz rację.
... A jednak nie, 195 też figuruje na liście, cidzej, masz rację.
- Załączniki
-
- beztytułu.JPG (4.66 KiB) Przejrzano 13249 razy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
spokojnie chłopaki, już wiem wszystko
[ Dodano: Czw 04 Sie, 2016 ]
macie jakiś pomysł na zmianę chłodnicy, zamiennik który fajnie się zgra w miejsce po oem mk4 + będzie krótszy ze względu na obszar potrzebny na alternator z rs2000, aktualnie montuje chłodnice od fiesty lecz owa jest o wiele mniejsza i wątp'ie aby przy panujących upałach poradziła sobie na drodze.

[ Dodano: Czw 04 Sie, 2016 ]
macie jakiś pomysł na zmianę chłodnicy, zamiennik który fajnie się zgra w miejsce po oem mk4 + będzie krótszy ze względu na obszar potrzebny na alternator z rs2000, aktualnie montuje chłodnice od fiesty lecz owa jest o wiele mniejsza i wątp'ie aby przy panujących upałach poradziła sobie na drodze.
chłodnica jak na razie daje rade. Nie ma zbyt dużego pola do popisu gdyz silnik na wolnych obrotach gaśnie a gdy juz się go utrzyma to tylko na wysokich rusza (z piskiem opon) w innych przypadkach-gaśnie. Więc zabieram się za wymianę pompy paliwowej oraz silniczka krokowego, jeśli to nie pomorze będę działał dalej.
JEST MOC!!!

JEST MOC!!!


