Witam. Na zimnym silniki obroty są stałe i nie falują, natomiast jak przejadę kilka km silnik się rozgrzeje to przy postoju na światłach obroty falują i są dość niskie 400-600 obr/min. Także czasem zdarzy mu się zgasnąć. Kolejną usterką są utrzymujące się wysokie obroty w czasie jazdy po włączeniu sprzęgła.
Po załączeniu sprzęgła obroty zamiast się obniżyć to wzrastają, dzieje się tak oczywiście tylko na dobrze rozgrzanym silniku. Początkowo myślałem, że to silnik krokowy także zakupiłem dwa używane ze szrotu, na obu objawy są takie same.
Proszę o propozycje co warto sprawdzić. Pozdrawiam.
Falujące/niskie obroty
Moderator: Moderatorzy
- jk1978
- Posty: 770
- Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Hatchback
O chłopie to masz zagadkę sezonu i nie żartuję. Ja miałem identycznie. Zrobiłem na nowych oryg częściach - wydech, sonda, przepływka + filtr powietrza, krokowy, świece + przewody wn + cewka, wszystkie węże podciśnieniowe, odmę + zaworek + kolanko, uszczelka kolektora, tps. Efekt - obroty nie falują ale jak jest zimny i wcisnę sprzęgło to obroty wskakują na 2200 po czym spadają po ok 15-30 sekundach. Może być że wydasz worek pieniędzy a problem się utrzyma w jakimś stopniu. To co wymieniłem kwalifikuje się conajmniej do sprawdzenia
. jak znajdziesz rozwiązanie to podziel się bo mi ręce opadły
