ELpYndoL, kumpel sobie, a właściwie Tacie lol, założył coś podobnego do Octavii.. Z tym że on żałuje podwójnie, bo mu się zachciało EBC, klocki kosztowały chyba z 5 stów
Efekt jest taki, że nacięcia się zapychają, a autem żal jeździć, bo jak naciskasz na hamulec to Cię boli - huczy jak skład towarowy który wytraca prędkość.
Może założył odwrotnie niż to napisał producent
To nie jest tak , że montujemy je z "włosem" bo tak nam się wydaje , że jest to logiczne
Od niektórych producentów - montujemy je " pod włos"
Przekładanie nic nie dało, wizyta na tokarce też.
Znajomy ślusarz, który zna się na rzeczy, twierdzi że teraz nie ma już dobrych tarcz. Chodzi oczywiście o tarcze do "normalnych" samochodów - materiał używany do produkcji jest bardzo niskiej jakości.
ELpYndoL, przestan wydziwiac i kup se tarcze nacinane i nawiercane mikody, tym swoim silnikiem na pewno ich nie zagrzejesz tak zeby stracic hamulce minimalnie glosniej sie na nich hamuje,ale za to roznica w hamowaniu kolosalna,podczas jazdy w deszczowy dzien tez znacznie lepiej nawet jak tarcze mokre.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Przy czym 4max to marka IC, a Kager Foty, zazwyczaj pchane jest tam to co najtaniej się trafi (podobnie robi np. Ruville, ale tu zdarzają się i lepsze firmy). Generalnie omijać szerokim łukiem bo jakością nie grzeszą, chociaż widziałem już np. sprzęgła 4maxa gdzie w środku było Valeo czy Sachs, ale to sporadycznie się trafia
ja bym polecil ferodo bo to prawie to samo co lucas albo ATE, nawet ATE na pierwszym miejscu bym postawil;). Ja mam TRW u siebie i troche szybko sie grzeja a tra sie o tarcze ate.