wystarczy pod piąć żarówkę - będziesz widział czy się zapali nawet z kabiny jak włączysz zapłon.mateusz_175 pisze:Chyba powinienem zmierzyć napięcie w kabelku?
Dziwny dźwięk-zgasł-nie odpala
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Przy przekręcaniu stacyjki na zapłon i wyłączaniu zapłony - zawór będzie pracował
Przy przekręconej stacyjne zawór dostaje napięcie i otwiera dopływ paliwa na listwe pompy - gdy wyłączasz (kluczyk) zawór zamyka dojście paliwa do pompy
Oczywiście - najpierw zobacz czy w ogóle tam dochodzi prąd
Filtr i tak powinieneś zmienić przed zimą
Przy przekręconej stacyjne zawór dostaje napięcie i otwiera dopływ paliwa na listwe pompy - gdy wyłączasz (kluczyk) zawór zamyka dojście paliwa do pompy
Oczywiście - najpierw zobacz czy w ogóle tam dochodzi prąd
Filtr i tak powinieneś zmienić przed zimą
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]