Orion KE-Jetronic
Moderator: Moderatorzy
Orion KE-Jetronic
Czy możecie mi powiedzieć czy w silniku 1,6 CVH z zasilaniem właśnie KE zapłon ustala sie manualnie czy jest ustawiany za pomocą urządzenia sterującego. Z góry Dziękuje
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a co to jest KE???
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
hmmm...wiem ze ten silnik ma Fiesta XR2i...wlasnie 1.6 CVH KE-Jetronic i ma 106 KM...
Kurcze...CVH KE-Jetronic to rodzaj wtrysku...podobnie jak EFI, ale czym dokladnie sie roznia to nie wiem...wiem tylko tyle ze EFI jest nowszy
Co do ustawiania zaplonu to nie mam pojecia...wydaje mi sie ze jest ustawiany elektronicznie ale nie chce tego podawac tu w 100 % 
Pozdrawiam
Kurcze...CVH KE-Jetronic to rodzaj wtrysku...podobnie jak EFI, ale czym dokladnie sie roznia to nie wiem...wiem tylko tyle ze EFI jest nowszy


Pozdrawiam
Układ KE - Jetronic jest nowsza wersja K-Jetronic różniącą sie tm że w KE jest wprowadzenie elektonicznego sterowania wtryskiem (wprowadzenie elekrtonicznego urządzenia sterującego , wtruskiwacze elektomagnetyczne itd). Jeżeli masz rozdzielaczowy układ zapłonowy z aparatem zapłonowym top ustawia sie statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu a wyprzedzeniem steruje komputer zapłonu umieszczony na przedniej ścianie rodziowej po lewej stronie zapewne Bosch 0227400101, a jeżeli jest to bezrozdzielaczowy układ to zapłon nic sie nie ustawia, jest w pełni sterowany przez komp ustalając paramatry pracy na podstawie danych z czyjników położenia wału korbowego, podciśnienia... Jak sie nie myle 