Jaki układ sterujący
Moderator: Moderatorzy
Miałem opisać więc piszę 
Kabelek dotarł działa.
ale funkcji awaryjnego odpalania na LPG nie mam ;/ i tu moje pytanie można, da się zaktualizować soft w sterowniku??
A tak to dostęp do bardzo dużo parametrów, ja sobie przestawiłem odcięcie gazu, temp. przy jakiej ma się załączyć i obroty przy których ma się przełączać.
Jest funkcja Cut-off ale na razie nie włączałem. Przełączyłem jeszcze na tryb ekonomiczny zobaczymy jak na trasie się to jutro sprawdzi.
Powiedzcie mi jak wiecie, czy tryb przełączania gazu lepiej zostawić na opadające obroty czy można ustawić na rosnące co będzie lepszym wyjściem?
Czy napięcie z sondy lambda powinno falować w przedziale 0,04 - 0,95V ??

Kabelek dotarł działa.
ale funkcji awaryjnego odpalania na LPG nie mam ;/ i tu moje pytanie można, da się zaktualizować soft w sterowniku??
A tak to dostęp do bardzo dużo parametrów, ja sobie przestawiłem odcięcie gazu, temp. przy jakiej ma się załączyć i obroty przy których ma się przełączać.
Jest funkcja Cut-off ale na razie nie włączałem. Przełączyłem jeszcze na tryb ekonomiczny zobaczymy jak na trasie się to jutro sprawdzi.
Powiedzcie mi jak wiecie, czy tryb przełączania gazu lepiej zostawić na opadające obroty czy można ustawić na rosnące co będzie lepszym wyjściem?
Czy napięcie z sondy lambda powinno falować w przedziale 0,04 - 0,95V ??
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ustawiając na opadające obroty zmiana jest płynniejsza. Ustawiając na rosnące - mozna szybko przełaczyć na gaz (o ile wyłaczono warunek temperatury) Osobiście wolę przełączanie przy opadających obrotach. Z prostej przyczyny - wolę żeby mi nic nie przełączało gdy akurat wyprzedzamBazyss pisze:Powiedzcie mi jak wiecie, czy tryb przełączania gazu lepiej zostawić na opadające obroty czy można ustawić na rosnące co będzie lepszym wyjściem?


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Yagr, bo można zrobić takie cos jak czas nakładania się benzyny na gaz
Doswiadczalnie dobrany czas pozwala zniwelować szarpniecie
Doswiadczalnie dobrany czas pozwala zniwelować szarpniecie
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 19:30 przez WieSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11774
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
opadajace sa fajne ale nie w kazdym aucie daje sie o dobrze wyregulowac. ja w lagunie to mialem to jak sie ustawilo na chlodnym silniku to na cieplym potrafil przy zmianie biegow zgasnac albo zamulic, jak na cieplym sie wyregulowalo to to samo dzialo sie na zimnym
ponoc to sporo zalezy od miejsca montazu miksera (u mnie byl zamontowany nie na przepustnicy tylko na wyjsciu z filtra powietrza wiec mieszanina gazu z powietrzem miala do pokonania jakies 30cm rury dodatkowo)

Może coś w tym jestcidzej pisze:opadajace sa fajne ale nie w kazdym aucie daje sie o dobrze wyregulowac. ja w lagunie to mialem to jak sie ustawilo na chlodnym silniku to na cieplym potrafil przy zmianie biegow zgasnac albo zamulic, jak na cieplym sie wyregulowalo to to samo dzialo sie na zimnymponoc to sporo zalezy od miejsca montazu miksera (u mnie byl zamontowany nie na przepustnicy tylko na wyjsciu z filtra powietrza wiec mieszanina gazu z powietrzem miala do pokonania jakies 30cm rury dodatkowo)

mój w zimę jak nie złapał dobrej temp a przełączyłem go na gaz to się zdławiał, musiałem go z powrotem na Pb i później drugi raz na Lpg ale podkęcić obr. tak na 3,5tys.