Odłczyłem wtyczkę od komputera i...
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
sciagasz plastik ktory ja zaslania i praktycznie masz juz dostep do skrzynki, opuszczasz skrzynke (na pewno dasz rade) odlaczasz wszystkie zlacza (oczywiscie przy odlaczonym akumulatorze) i wyciagasz skrzyneczke wysuwajac ja troszke a potem wypinajac pod odpowiednim kątem z zaczepow. Jak bedziesz to robil patrzac na to jak mocowanie wyglad to nic nie uszkodzisz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
A więc dobrałem się do skrzynki i sprawdziłem przewody... Wszystko OK. Podejrzenie padło na przekaźnik.... taki zielony w skrzynce.... po przekręceniu kluczyka nie daje zasilania na silnik.... dopiero jak "walnie się w łeb" ten przekaźnik to wszystko jest OK. Nie wiem tylko ile kosztuje tki przekaźnik