N7A , w czasie jazdy przestaje reagować na pedał gazu .
Moderator: Moderatorzy
N7A , w czasie jazdy przestaje reagować na pedał gazu .
Rano gdy go odpalę to zachowuje się jak by musiały się tłoki do kupy pozbierać .
(jak stary ropniak o wielkiej pojemności 12L w zimny dzień).
W czasie jazdy są momenty że zachowuje się jakbym puścił pedał gazu , i wciskanie gazu nic nie daje .
Pomaga sprzęgło i zmiana biegu zawsze lub też odpuszczenie całkowite gazu , lecz nie zawsze .
Dolegliwość jest identyczna na BP i na LPG .
Jak jest zimny zaraz po odpaleniu gdy natychmiast ruszę potrafi zgasnąć i się dławi .
Gdzie szukać przyczyny ?
(jak stary ropniak o wielkiej pojemności 12L w zimny dzień).
W czasie jazdy są momenty że zachowuje się jakbym puścił pedał gazu , i wciskanie gazu nic nie daje .
Pomaga sprzęgło i zmiana biegu zawsze lub też odpuszczenie całkowite gazu , lecz nie zawsze .
Dolegliwość jest identyczna na BP i na LPG .
Jak jest zimny zaraz po odpaleniu gdy natychmiast ruszę potrafi zgasnąć i się dławi .
Gdzie szukać przyczyny ?
W zeszłym roku cewkę i 4 świece , ale kabli to z 5 lat nie dotykałem .Jamszoł pisze:Kiedy zmieniałeś przewody WN i świece ?
Ze szczególnym naciskiem na Przewody WN
Mamy teraz dość mokro i możliwe , że Ci przewody przebijają i iskry latają po nich
Jutro postaram się kable gdzieś kupić i świece .
Właśnie jakie kable i świece ?
- WieSiu
- Posty: 23427
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Moga tez byc uszkodzone kable doprowadzajace sygnal do cewek (te cieniutkie kabelki). To standardowa wada rsow i radze sie tym szybko zajac bo spali komputer silnika (zwlaszcza jak nigdy nie byly naprawiane). A co do swiec,to ja jezdzilem na roznych i nigdy nie widzialem roznicy,teraz mam ngk v-line i dziala tak samo dobrze jak na oryginalach. 2 przewody zaplonowe mam zalozone boscha i tez wbrew obiegowym opiniom jest ok (bo wszyscy pisza ze bosch to syf).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23427
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
majbiker, to powstrzymaj sie w miare mozliwosci od jazdy tym autem do czasu az nie wymienisz tych cienkich na calym odcinku ktory jest uszkodzony,najczesciej wystarczy odcinek od cewki do ok 10-15cm za pokrywa zaworow.
Nie jest to trudna praca,ale wypadalo by to dosc porzadnie naprawic. Bez naprawy tego nie masz co marzyc o tym ze Cie rs nie zawiedzie.
Nie jest to trudna praca,ale wypadalo by to dosc porzadnie naprawic. Bez naprawy tego nie masz co marzyc o tym ze Cie rs nie zawiedzie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
a moim zdaniem to siadl czujnik polozenia przepustnicy ,nic innego jak szczytac kody lub wywalic kase na drugi czujnik ,za EPS dobry zamiennik pewnie 150zł nie przekroczy
mnialem tak jak odpialem u siebie kostke z tego czujnika a i rano jak bylo zomno po odpaleniu auta silnik nie pracowal na wszytskich garach trzeba bylo sie gazem ratowac zeby nie zgasl jak zgasl tragedia z odpaleniem ja wym tps-a i wszystko wrocilo do normy myslalem juz ze cisnienia nie ma na garach a to okazal sie tps
Jeszcze mozna postawic na przeplywomierz powietrza tez mnialem problem ze autem telepalo farcholil i zero jazdy po odpieciu przeplywki dojechalem do chalupy i zmienilem przeplywke na inna i bylo ok
Szkoda ze rs-a nie podepnie pod interfejs bo odrazu by bylo wiadomo co siedzi, u mnie przeplywomierz niby dzialal ale jak sprawdzilem wykres i napiecia okazalo sie ze jest lipa zakupilem jakas uzywke juz 3 sztuka i teraz auto chodzi nawet niezle wiec chyba trafilem ,tps tez zmienilem silnik ladnie obroty trzyma nie dlawi sie i ma moc
blad przeplywki chyba w resach nie bylo wiec obstawiam tps
mnialem tak jak odpialem u siebie kostke z tego czujnika a i rano jak bylo zomno po odpaleniu auta silnik nie pracowal na wszytskich garach trzeba bylo sie gazem ratowac zeby nie zgasl jak zgasl tragedia z odpaleniem ja wym tps-a i wszystko wrocilo do normy myslalem juz ze cisnienia nie ma na garach a to okazal sie tps
Jeszcze mozna postawic na przeplywomierz powietrza tez mnialem problem ze autem telepalo farcholil i zero jazdy po odpieciu przeplywki dojechalem do chalupy i zmienilem przeplywke na inna i bylo ok
Szkoda ze rs-a nie podepnie pod interfejs bo odrazu by bylo wiadomo co siedzi, u mnie przeplywomierz niby dzialal ale jak sprawdzilem wykres i napiecia okazalo sie ze jest lipa zakupilem jakas uzywke juz 3 sztuka i teraz auto chodzi nawet niezle wiec chyba trafilem ,tps tez zmienilem silnik ladnie obroty trzyma nie dlawi sie i ma moc
blad przeplywki chyba w resach nie bylo wiec obstawiam tps
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 22:37 przez bodzio82, łącznie zmieniany 3 razy.