
Niepodaje paliwa a moze to cos innego??
Moderator: Moderatorzy
Tak wiec ja moge pomoc w kwestii tego czy da sie wyciagnac pompe bez demontazu zbiornika: odpowiedz brzmi nie, trzeba wyciagnac tylny i srodkowy wydech i wyciagnac zbiornik (uwaga: w zbiorniku zawsze jest dosc sporo paliwa wiec po wyciagnieciu rury wlewu paliwa musisz odpowiednio zabezpieczyc otwor bo bedzie katastrofa!!! Jest gdzies opis na forum) Widzialem juz jak jeden gosciu wkurzyl sie i wyciol szlifierka kwadratowy otwor pod kanapa tam gdzie jest ta guma i kable nad pompa zeby w przyszlosci sie nie meczyc ze zbiornikiem ale osobiscie nie polecam 

- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
rzeznik, a ja mam odpowiedz na te Twoje problemy... Zreszta sam to rozwiazanie znalazles, skrzynka bezpiecznikow, ja bym zaczal od niej... U mnie tez dziwne rzeczy sie dzialy doputy jej nie przelutowale (calutkiej) i od tego czasu jak narazie nie mialem ani jednego problemu z elektryka. Zwlaszcza ze Tobie psuje sie na zakretach i skrzyzowaniach,bo wtedy sa najwieksze ruchy w kablach i drgania (od silnika na postoju).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- leszek
- Posty: 2568
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
Patryk pisze:czy da sie wyciagnac pompe bez demontazu zbiornika: odpowiedz brzmi nie, trzeba wyciagnac tylny i srodkowy wydech i wyciagnac zbiornik
w mk VII nie trzeba zdejmować tłumików. troszkę na siłę i wyjdzie.pompy nie da się przeczyścić.można tylko wymienić filtr na niej montowany.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować 

- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
diesel rulez;) brak elektroniki, wszystko mechaniczne (poza swiecami zarowymi i rozrusznikiem) i dziala
Obroty nie wariuja, kodow bledow nie ma (tylko sie cieszyc),bo zepsuc moze sie tylko mechanicznie,co latwo wykryc. Do tego ta pompa, latwy dostep, ale za to turdna naprawa 


Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Diesel podaje paliwo zimą tak samo jak latem tyle że jego rozruch jestrudniejszy ponieważ w komorach spalania jest za niska temperatura. A co do parafiny wystarczy dolac jakiegoś uszlachetniacza albo benzyny i jest bajka nigdy zima nie miałem problemu z rozruchem silnika. A więc THE WINNER IS..... DIESEL!!!!!