stary ty masz wtrysk czy gaznik bo tak macisz ze sie odechciewa ci cokolwiek pomagacPatrick pisze:przewodu od gaźnika
obroty spadły zgasł nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
żaden tamo monowtrysk z gaźnikiem - nie wymyślaj - masz zwykły układ zasilania z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Silnik to pewnie jest J6A. Szukaj tematu o teście diodą, testerze itp. Zrób test, spisz kody to powinienes do czegoś dojść.Patrick pisze: to na pewno jest monowtrysk z gaźnikiem
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11785
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
powtarzam ostatni raz w imieniu swoim i kolegow ktoryz staraja sie pomoc - przejzyj tematy dotyczace silnika 1.4, monowtrysku, przelutuj skrzynke, sprawdz czy masz takie dwa cienkie masowe kabelki podlaczone do minusa aku (masa dla komputera) a potem zacznij madre pytania zadawac. to forum pomaga a nie wyrecza ! jak chcesz gotowa usluge uruchomienia auta to skontaktuj sie z kolega WieSiu - on za odpowiednia kwote uruchomi ci to auto a przynajmniej na 100% wskaze winowajce !
w twoim przypadku moze byc conajmniej kilkadziesiat powodow niesprawnosci auta (wiem co mowie, mialem 1.4 z takim wtryskiem i podobne problemy) a ty narazie nawet nie pokwapiles sie ustalic czy masz monowtrysk czy gaznik tylko liczysz na gotowe panaceum. wysil sie troche !
narazie to najwiecej energii zes stracil na udowadnianie nam, ze to debil-mechanik mial racje a nie my
skrzynka przelutowana ?? kable posprawdzane ?? cisnienie na pompie zmierzone ?? bezpieczniki przejzane ? przekaznik sprawdzony/podmieniony ?? czujnik polozenia walu sprawdzony ?? bledy zczytane ??
masz tysiac pięćset tropow podanych a nie sprawdziles prawie nic
w gratisie ode mnie masz linka do opisu napraw (samodzielnych!) skrzynki bezpiecznikow http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=2175 reszte sobie znajdziesz sam. działaj chłopie !!! albo płać "mechnikom"
w twoim przypadku moze byc conajmniej kilkadziesiat powodow niesprawnosci auta (wiem co mowie, mialem 1.4 z takim wtryskiem i podobne problemy) a ty narazie nawet nie pokwapiles sie ustalic czy masz monowtrysk czy gaznik tylko liczysz na gotowe panaceum. wysil sie troche !
narazie to najwiecej energii zes stracil na udowadnianie nam, ze to debil-mechanik mial racje a nie my
skrzynka przelutowana ?? kable posprawdzane ?? cisnienie na pompie zmierzone ?? bezpieczniki przejzane ? przekaznik sprawdzony/podmieniony ?? czujnik polozenia walu sprawdzony ?? bledy zczytane ??
masz tysiac pięćset tropow podanych a nie sprawdziles prawie nic
w gratisie ode mnie masz linka do opisu napraw (samodzielnych!) skrzynki bezpiecznikow http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=2175 reszte sobie znajdziesz sam. działaj chłopie !!! albo płać "mechnikom"
