Postojówki i długie świecą, mijania brak.
Moderator: Moderatorzy
Postojówki i długie świecą, mijania brak.
Problem niespodziewany po wyjściu do pracy na noc...
przekręcam manetkę - świecą tylko pozycyjne i długie. brak świateł mijania z przodu. Bezpiecznik 30 i 31 sprawdzony bezpiecznik 3 też. Gdzie szukać przyczyny? Żarówki mają ze 4 miesiące. Nie wiem czy to coś mogło mieć wspólnego z np podłączaniem radia dzisiaj?
Ale wszystko inne działa w aucie, podsufitka radio itd.
przekręcam manetkę - świecą tylko pozycyjne i długie. brak świateł mijania z przodu. Bezpiecznik 30 i 31 sprawdzony bezpiecznik 3 też. Gdzie szukać przyczyny? Żarówki mają ze 4 miesiące. Nie wiem czy to coś mogło mieć wspólnego z np podłączaniem radia dzisiaj?
Ale wszystko inne działa w aucie, podsufitka radio itd.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
niby tak ale obydwie na raz?
zespolony wymieniałem niecałe 2 miesiace temu na regenerowany.
sygnalizator piszczy po otwarciu drzwi, ewentualnie chyba zostaje przekaźnik lub sprawdzić faktycznie prąd na żawórkach. czy coś jeszcze?
zespolony wymieniałem niecałe 2 miesiace temu na regenerowany.
sygnalizator piszczy po otwarciu drzwi, ewentualnie chyba zostaje przekaźnik lub sprawdzić faktycznie prąd na żawórkach. czy coś jeszcze?
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- kupiec
- Posty: 12724
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ja po wyjściu z pracy kiedyś w cabsie nie miałem postojówek i oczywiście pozycji z tyłu oraz podświetlania tablicy i co? zespolony się stegował na postoju na parkingu i wystarczyło go rozebrać "podmuchać" i teraz działa dobrze więc to może zespolony siadł?
a może faktycznie żarówki? mnie w Mk4 spaliły się żarówki w ciągu dnia 2 na raz w odstępie paru godzin
a może faktycznie żarówki? mnie w Mk4 spaliły się żarówki w ciągu dnia 2 na raz w odstępie paru godzin
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
udalo mi sie miernikiem dojsc do przekaznika. prad na wyjsciu pokazywal dziwne liczby skaczac od 30 do 119V co jest nierealne. przekaznik byl mocno cieply. rozlupalem z niego obudowe i wypsikalem kontaktem porzadnie niemal kapiac go w tym plynie. podlaczylem i na razie odpukac - swiatla dzialaja z powrotem. ale na zapas musze jeden sobie skolowac bo nie wiadomo na ile ta prowizorka pociagnie
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to nie jest naprawa! Nadal nie wiesz co tam nie działa i problem może powrócić w najmniej odpowiednim czasie.elnino pisze:przekaznik byl mocno cieply. rozlupalem z niego obudowe i wypsikalem kontaktem porzadnie niemal kapiac go w tym plynie
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
przemierzyłem opór przed operacją i po i różnica jest. a problem z widocznych był taki, że styki które w momencie podania prądu miały się połączyć były okopcone i brudne/tłuste. oczyściłem je i minimalnie dogiąłem bliżej siebie w stanie spoczynku tak że teraz po podaniu prądu styki dokładnie się łączą.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Problem wrócił, więc wymieniłem przekaźnik na zapasowy ale... po wymianie okazało się że tym razem to wina żarówek, obydwie nie świeciły tylko długie działały choć żarniki wydawały się całe i dobre. Dziwne jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyło żeby dwie na raz i tylko 1/2 straciły swoją sprawność. Wymieniłem żarówki po czym włożyłem stary przekaźnik... i działa.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino pisze: po wymianie okazało się że tym razem to wina żarówek, obydwie nie świeciły tylko długie działały choć żarniki wydawały się całe i dobre. Dziwne jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyło żeby dwie na raz i tylko 1/2 straciły swoją sprawność. Wymieniłem żarówki po czym włożyłem stary przekaźnik... i działa.
A NIE MÓWIŁEMJamszoł pisze:Jeden taki już tu był , co nie wierzył , że mogą 2 na raz się przepalić
SPRAWDŹ żarówki
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]