No jest. WieSiu otwory mocujące ławę do nadwozia nie są okrągłe tak jak śruba którą sie przykręca tylko raczej owalne i powiedzny jak jedna strona prawa bądź lewa przesunie Ci się do oporu w tył bądź w przód i zaprze sie o brzeg tego otworu a druga odwrotnie to automatycznie ława przestawia sie ukośnie i zaczyna się problem który wcześniej w poście opisałem.WieSiu pisze:a niby gdzie jest regulacja ich ostawienia??? bo nie potrafie sobie tego wyobrazic
Ściąga na lewo
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:


kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Z tym wyważeniem koła chodziło mi o to czy całe koło jest proste a opona nie ma bąbla.
Na wyważarce to wszystko wyjdzie.
Przyglądnąłem się jeszcze raz tym sankom i moim zdaniem rzeczywiście tutaj nic nie ma do regulacji a ewentualne luzy na otworach są sprawą technologiczną ze względu na to że jest to konstrukcja samonośna która pracuje (wygina się) i gdyby nie te luzy to w nie których sytuacjach poskręcanie tego do kupy nie było by możliwe
Na wyważarce to wszystko wyjdzie.
Przyglądnąłem się jeszcze raz tym sankom i moim zdaniem rzeczywiście tutaj nic nie ma do regulacji a ewentualne luzy na otworach są sprawą technologiczną ze względu na to że jest to konstrukcja samonośna która pracuje (wygina się) i gdyby nie te luzy to w nie których sytuacjach poskręcanie tego do kupy nie było by możliwe
Chcąc naprawdę dbać o zawieszenie swojego auta oraz o pieniądze wydawane ne jego remonty można choć trochę zminimalizować liczbę studzienek lub dziur do przebrnięcia
Wszelkie testy sprawnościowe w Polsce dotyczące slalomów itp. będziemy organizować w Wawie 

Markko, to zrobimy takmarkko pisze:Vieczur zapraszam do wawy na test w omijaniu studzienek i dziur.


- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ale prosta sprawa, ciezko byloby na takie rowiazanie wpasc
Zwlaszcza ze przy jajach powinna kierownica drżeć, albo cale auto

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
A mnie bardzo nurtuje ta informacja o "regulacji" lawy. Jak wymienialem stabilizator to wyciagalem cala belke i jestem prawie na 100% przekonany ze otwory byly okragle. Zauwazylem rowniez ze sruby przykreca sie do takich "nakretek" na stale przyspawanych do nadwozia od srodka i wydaje mi sie ze juz w fabryce maszyny odpowiednio te nakretki ustawialy, bo niektore byly niecentralnie do otworow w blasze przymocowane
Ciekawostka. A co do tego czy trzeba te belke wyciagac przy wymontowaniu skrzyni biegow to odpowiedz brzmi: nie, nie trzeba
Wiem bo przerabialem w praktyce
Taka uwaga, gdyby ktos chcial domowym sposobem wyciagac lawe to trzeba ja sobie dobrze podstawic podnosnikami warsztatowymi i uwazac na drazek reakcyjny lewarka zmiany biegow
Aby wyciagnac belke trzeba go odkrecic od skrzyni ale nie da sie go np:. odsunac na bok. Jako ze lawa jest ciezka jak cholera to moze spasc na ten drazek i wrecz wyrwac cala "zmieniarke" z kokpitu 



Taka uwaga, gdyby ktos chcial domowym sposobem wyciagac lawe to trzeba ja sobie dobrze podstawic podnosnikami warsztatowymi i uwazac na drazek reakcyjny lewarka zmiany biegow

