Orginalny alarm
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23309
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to skoro styczniki dzialaja iIvandrago pisze:Ale nie moge alarmu uruchomić
to nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie. Na tym wiedza moja sie konczy na temat fabrycznych alarmowIvandrago pisze:Drzwi od środka nie da się otworzyć bo się ryglują
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11737
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
u mnie tez sie raz zablokowal alarm i wszystko dzialalo ale sie nie uzbrajal - pomoglo po pierwsze zdjecie klem, po drugie przejazdzka autem (podejrzewam, ze nei sama jazda tylko przekrecona stacyjka jakis czas) - u mnie po tym zabiegu zaczal sie uzbrajac ale czy to recepta na "naprawe" to nei wiem
u mnie sie zacial po tym jak dlubalem przy krancowce - po kilku wzbudzeniach krancowki zaczal popiskiwac z syreny krotkimi impulsami a w koncu sie calkiem zablokowal
u mnie sie zacial po tym jak dlubalem przy krancowce - po kilku wzbudzeniach krancowki zaczal popiskiwac z syreny krotkimi impulsami a w koncu sie calkiem zablokowal
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
- WieSiu
- Posty: 23309
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
przekrec kluczyk gdy go uzbroisz badz otworz maske lub otworz klape.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ok - za klamke szarpalem bo mialem okno opuszczone - drzwi nie dało się otworzyć bo się ryglują jakby miały blokade dla dzieci i od srodka nie otworze - klapa tylnia - elektryczny zamek nie reaguje.
Ale spróbuje zamknąć auto i otworzyć maske przednią , ze stacyjka trez spróbuje i dam znac
[ Dodano: Sro 12 Paź, 2011 ]
No i wszystko jasne - już doszedłem do wszystkiego . Dla następnych pokoleń.
Alarm orginalny w escorcie zazbraja się zaraz po zamknięciu drzwi .
Aby sprawdzić czujniki alarmu otwieramy maskę i na przednim pasie jest czujnik alarmu .
Wciskamy go 5 razy i załancza się tryb testowy , teraz po kolei zamykamy i otwieramy wszystkie drzwi i tylnia klape oraz sprawdzamy czujnik pod maską . Jeśli czujnik jest ok to alarm titnie.
Aby sprawdzić sam alarm czy działa , czy wyje są dwa sposoby .
Jeśli macie centralny zamek nie ryglujący drzwi to opuszczamy szybę , zamykamy auto i próbujemy otworzyć je klamką od środka.
Większość escortów ma jednak podwójne ryglowanie i ten sposób nie działa .
Drugi sposób to opuszczamy szybę , zamykamy auto i otwieramy maskę
jedyne drzwi które otwierają się bez kluczyka i alarm wyje
W ten sposób Łukaszek już wie że jego wyjec autka pilnuje
Ale spróbuje zamknąć auto i otworzyć maske przednią , ze stacyjka trez spróbuje i dam znac
[ Dodano: Sro 12 Paź, 2011 ]
No i wszystko jasne - już doszedłem do wszystkiego . Dla następnych pokoleń.
Alarm orginalny w escorcie zazbraja się zaraz po zamknięciu drzwi .
Aby sprawdzić czujniki alarmu otwieramy maskę i na przednim pasie jest czujnik alarmu .
Wciskamy go 5 razy i załancza się tryb testowy , teraz po kolei zamykamy i otwieramy wszystkie drzwi i tylnia klape oraz sprawdzamy czujnik pod maską . Jeśli czujnik jest ok to alarm titnie.
Aby sprawdzić sam alarm czy działa , czy wyje są dwa sposoby .
Jeśli macie centralny zamek nie ryglujący drzwi to opuszczamy szybę , zamykamy auto i próbujemy otworzyć je klamką od środka.
Większość escortów ma jednak podwójne ryglowanie i ten sposób nie działa .
Drugi sposób to opuszczamy szybę , zamykamy auto i otwieramy maskę
jedyne drzwi które otwierają się bez kluczyka i alarm wyje
W ten sposób Łukaszek już wie że jego wyjec autka pilnuje