Mam problem z działaniem LPG, traci na mocy.
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
dobra cena jak za ta lambde, kiedys taka kupilem i sprawowala sie ok. mi sie udalo przylutowac 3 z 4 kabelkow tylko na kalafonie, ale 4 za nic nie umialem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Bazyss na tym forum jest kilka ciekawych informacji.
Czasami dobrze jest przeszukać archiwum: http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... ght=lambda
Czasami dobrze jest przeszukać archiwum: http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... ght=lambda
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Bazyss, strona istnieje i jest bardzo czytelna... dla klubowiczów
To linki do katalogów sond - w dziale "linki" masz też wrzucone odnosniki do stron NGK/NGH oraz katalogów BOSCH gdzie znajdziesz podobne informacje.
To linki do katalogów sond - w dziale "linki" masz też wrzucone odnosniki do stron NGK/NGH oraz katalogów BOSCH gdzie znajdziesz podobne informacje.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Sonda wymieniona problem znikających koni rozwiązany.
Ale mam do was pytanie czy to norma czy tylko u mnie takie objawy występują.
Autko do 3-3,5tys.obr. przyspiesza nawet znośnie ale po przekroczeniu tej granicy czy to na 2-biegu czy na 3 robi się jakieś ociężałe nie wspominam już o wartościach rzędu 4-5tys. obr bo tam to niby te obroty powoli rosną ale auto nie przyspiesza tylko się rozpędza ;/ dla przykładu na 2biegu do 80km/h tragedia z rozpędzeniem się do tej prędkości i na 3ce to 100km/h na biegach to tak 2-60km/h 3-80km/h idzie mu nawet zgrabnie ale po wyrzej tych prędkości na danych biegach masakra ;/
Czy to uroki jazdy na LPG czy jakaś inna usterka?
Gaz 2gen. BINGO chyba s2
Ale mam do was pytanie czy to norma czy tylko u mnie takie objawy występują.
Autko do 3-3,5tys.obr. przyspiesza nawet znośnie ale po przekroczeniu tej granicy czy to na 2-biegu czy na 3 robi się jakieś ociężałe nie wspominam już o wartościach rzędu 4-5tys. obr bo tam to niby te obroty powoli rosną ale auto nie przyspiesza tylko się rozpędza ;/ dla przykładu na 2biegu do 80km/h tragedia z rozpędzeniem się do tej prędkości i na 3ce to 100km/h na biegach to tak 2-60km/h 3-80km/h idzie mu nawet zgrabnie ale po wyrzej tych prędkości na danych biegach masakra ;/
Czy to uroki jazdy na LPG czy jakaś inna usterka?
Gaz 2gen. BINGO chyba s2
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
wyregulowac gaz badz naprawic parownik.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Bodzio- A ch sie znasz.
Sluchaj co prezes mowi/pisze. 1.6 16v to powyżej 3k rpm akurat dopiero zaczyna tak naprawde jechac i koło 5 z groszem słabnie- sam miałem też z LPG 2gen (bingo m-jak mnie pamiec nie myli)
Sluchaj co prezes mowi/pisze. 1.6 16v to powyżej 3k rpm akurat dopiero zaczyna tak naprawde jechac i koło 5 z groszem słabnie- sam miałem też z LPG 2gen (bingo m-jak mnie pamiec nie myli)
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Na regulację się wybieram może coś faktycznie będzie lepiej.WieSiu pisze:wyregulowac gaz badz naprawic parownik.
Co do znikających koników to na pewno coś tam uciekło może z 10-20% poszło na emeryturkę
co do tych obrotów macie jakiś screen z danymi fabrycznymi tego silnika??
Niby 16v lubi się kręcić ale tak jak piszę jakoś dziwnie u mnie z tym jest ;/
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tak jak prezes mówił - regulacja
Co prawda ja mam IV generacji ale powyżej 3 tysięcy obrotów autko dopiero ożywa i tak aż do 6000 , powyżej przyspiesza na 1 biegu do ok 55km/h na 2 do 100 a na 3 do 155 i obojętne jest czy jest gaz czy nie.
Bazyss, na benie idzie normalnie ?
Co prawda ja mam IV generacji ale powyżej 3 tysięcy obrotów autko dopiero ożywa i tak aż do 6000 , powyżej przyspiesza na 1 biegu do ok 55km/h na 2 do 100 a na 3 do 155 i obojętne jest czy jest gaz czy nie.
Bazyss, na benie idzie normalnie ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
sprawdz pan filtry, dalej regulacja ... no z fusow tez ciezko wywrozyc co kolega ma tam w sterowniku naćkane w programie ...
a swoja droga jednak 16V dostaje po dupie od miksera w I/II gen i jednak juz tak nie ciagnie na wysokich obrotach jak na benzynie ale zawsze mozna przesiasc sie na szybsza i droza benzyne .... albo po prostu rope
a swoja droga jednak 16V dostaje po dupie od miksera w I/II gen i jednak juz tak nie ciagnie na wysokich obrotach jak na benzynie ale zawsze mozna przesiasc sie na szybsza i droza benzyne .... albo po prostu rope