Mam problem z działaniem LPG, traci na mocy.
Moderator: Moderatorzy
- S3ci0r
- Posty: 4817
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
odpinasz tylko klemę ujemną-czarną zostawiasz odłączony akumulator np na godzinę, wracasz i podpinasz klemę, odpalasz auto i czekasz aż się silnik nagrzeje do normalnej temperatury pracy (nie zapomnij zamknąć maski) ja czekałem jakieś 10min po odpaleniu, po tym czasie normalnie można już jechać. z tymi obrotami chyba nie trzeba trzymać ale jak się mylę to proszę mnie poprawić
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty

- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
S3ci0r, do porządnego resetu odpina się obie klemy i dobrze jest po odpięciu obie klemy zewrzeć ze sobą żeby rozładować różnicę potencjałów.
Ale na forum jest konkretny opis resetu - wystarczy poszukać. Przy czym nalezy pamietac że tak naprawdę ECU escorta adaptuje się cały czas więc nawet bez resetu wcześniej czy później poustawia sobie wszystko pod aktualne warunki pracy - reset to po prostu przyspiesza.
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=1774 polecam przeczytać!
Ale na forum jest konkretny opis resetu - wystarczy poszukać. Przy czym nalezy pamietac że tak naprawdę ECU escorta adaptuje się cały czas więc nawet bez resetu wcześniej czy później poustawia sobie wszystko pod aktualne warunki pracy - reset to po prostu przyspiesza.
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=1774 polecam przeczytać!
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Jamszoł, poruszył ważną moim zdaniem kwestie po resecie pojeździj trochę TYLKO na benie
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

Bazyss,zastap aktuator registrem i bedzie ok
ewentualnie wymiana sondy lub aktuatora. Bingo ma slabe te aktuatory czesto sie przycinaja ze wzgledu na to ze sie dosc szybko brudza od zanieczyszczonego gazu zwlaszcza jak reduktor ma juz wiekszy przebieg
jesli nie chcesz wydawac kasy na sonde lub tez nowy aktuator to zrob tak jak napisalem czyli niech ci wstawia register a ten stary wybebesza i niech zostanie jako atrapa dla diagnosty
gazownik bedzie wiedzial o co chodzi 
moze sie tez okazac ze reduktor zasyfiony i niestety wtedy to bedzie w gre wchodzila wymiana tej czesci ewentualnie regeneracja
ewentualnie wymiana sondy lub aktuatora. Bingo ma slabe te aktuatory czesto sie przycinaja ze wzgledu na to ze sie dosc szybko brudza od zanieczyszczonego gazu zwlaszcza jak reduktor ma juz wiekszy przebieg
jesli nie chcesz wydawac kasy na sonde lub tez nowy aktuator to zrob tak jak napisalem czyli niech ci wstawia register a ten stary wybebesza i niech zostanie jako atrapa dla diagnosty


moze sie tez okazac ze reduktor zasyfiony i niestety wtedy to bedzie w gre wchodzila wymiana tej czesci ewentualnie regeneracja
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
po co resety jak i tak 2 generacja gazu prakycznie nie uzywa komputera benzyny ? porzadna diagnostyka i regulacja gazu i bedzie ok. Ja od jakigos dluzszego czasu jestem przeciwny resetowaniu, bo wg moich obserwacji to tylko marnowanie paliwa. jak teraz auto Ci jezdzi dobeze na benzynie to reset jest zbedny
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Panowie.
autko na benzynie jeździ bardzo dobrze.
Co do tego nieszczęsnego gazu to dzisiaj na trasie 235km przytkał się 3x.
we Wtorek chyba pojadę na sprawdzenie co dokładnie mu tam dolega.
cyt."niech ci wstawia register"
cóż to za cudo i gdzie ono się znajduje??
Wczoraj po wizycie na stacji LPG moi oczom ukazał się dziwny wynik spalania. Mianowicie 7,5-8l przedział obrotowy do 3, 3.5, 4tys.obr Prędkości do 120-140km/h
myślę sobie ok. może mu się zdarzyło.
dzisiaj miałem traskę 235km przedział obrotowy taki sam prędkości przelotowe od 80-130km/h choć to 80-to w przypadku zamulań innych użytkowników, bardziej 110-120km/h czasami podchodziło pod 130km/h.
wizyta po LPG i zdębiałem na tej stacji, aż się pytałem tankującego czy aby na pewno zalał do pełna. Moim oczom ukazał się wynik 6,6l/100km Ten silnik chyba lubi wyższe obroty, albo faktycznie coś z nim nie tak
autko na benzynie jeździ bardzo dobrze.
Co do tego nieszczęsnego gazu to dzisiaj na trasie 235km przytkał się 3x.
we Wtorek chyba pojadę na sprawdzenie co dokładnie mu tam dolega.
cyt."niech ci wstawia register"
cóż to za cudo i gdzie ono się znajduje??
Wczoraj po wizycie na stacji LPG moi oczom ukazał się dziwny wynik spalania. Mianowicie 7,5-8l przedział obrotowy do 3, 3.5, 4tys.obr Prędkości do 120-140km/h
myślę sobie ok. może mu się zdarzyło.
dzisiaj miałem traskę 235km przedział obrotowy taki sam prędkości przelotowe od 80-130km/h choć to 80-to w przypadku zamulań innych użytkowników, bardziej 110-120km/h czasami podchodziło pod 130km/h.
wizyta po LPG i zdębiałem na tej stacji, aż się pytałem tankującego czy aby na pewno zalał do pełna. Moim oczom ukazał się wynik 6,6l/100km Ten silnik chyba lubi wyższe obroty, albo faktycznie coś z nim nie tak
