Amortyzatory Escort MK7 o skróconym skoku
Moderator: Moderatorzy
- bobson
- Posty: 579
- Rejestracja: 03 lis 2009, 18:08
- Lokalizacja: Złotów
- Pojemność: 2966
- Rocznik: 2010
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Inne
- Kontakt:
Amortyzatory Escort MK7 o skróconym skoku
Witam, planuje zakupić amortyzatory o skróconym skoku - seria nie sprawuje się najlepiej jak dla mnie z sprężynami Eibacha z pakietu XR/RS.
Znalazłem nowy zestaw przód+tył amorów Ta Technix o skoku skróconym o 25mm, cena jest bardzo dobra więc zastanawiam się czy ogólnie warto?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z amorami marek MTS, Ta Technix lub GT Cupline? A może warto kupić coś innego?
Znalazłem nowy zestaw przód+tył amorów Ta Technix o skoku skróconym o 25mm, cena jest bardzo dobra więc zastanawiam się czy ogólnie warto?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z amorami marek MTS, Ta Technix lub GT Cupline? A może warto kupić coś innego?
Escape 3.0 AWD 6AT
Fiesta ST150
Fiesta XR2i
Fiesta ST150
Fiesta XR2i
Założyłem ostatnio amory :
tył ta technics
przód gt cupline

do tego jeszcze jamexy -40

Przód jeszcze się nie ułożył ale tył już jest ok:)


Powiem tak z przodem żeby poskładać nie było problemu, ale z tyłem już musiałem kombinować bo jak próbowałem założyć górne mocowanie to lipa nic nie pasowało:)
Musiałem rozwiercić otwór bodajże 11 czy 12 wiertłem co nie starczyło bo jak się zaś okazało skok jest skrócony ale jest jest za mały odcinek nagwintowany ;/ więc musiałem skrócić tuleje w górnym mocowaniu żeby nakręcić nakretke
Ogólnie czuć inna charakterystykę amora i tak sie nie kolebie w zakrętach jak w serii
tył ta technics
przód gt cupline

do tego jeszcze jamexy -40

Przód jeszcze się nie ułożył ale tył już jest ok:)


Powiem tak z przodem żeby poskładać nie było problemu, ale z tyłem już musiałem kombinować bo jak próbowałem założyć górne mocowanie to lipa nic nie pasowało:)
Musiałem rozwiercić otwór bodajże 11 czy 12 wiertłem co nie starczyło bo jak się zaś okazało skok jest skrócony ale jest jest za mały odcinek nagwintowany ;/ więc musiałem skrócić tuleje w górnym mocowaniu żeby nakręcić nakretke

Ogólnie czuć inna charakterystykę amora i tak sie nie kolebie w zakrętach jak w serii

- bobson
- Posty: 579
- Rejestracja: 03 lis 2009, 18:08
- Lokalizacja: Złotów
- Pojemność: 2966
- Rocznik: 2010
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Inne
- Kontakt:
Ile już zrobiłeś kilometrów? Jak się jeździ na dziurawych drogach? Chodzi mi o takie konkretne dziury/nierówności na których amor mocno pracuje. Podskakuje czy wybiera?
PS Kulek jaki masz kod lakieru? Możesz podać VIN? Mam wrażenie, że mamy to samo - Autumn Green Pearl
PS Kulek jaki masz kod lakieru? Możesz podać VIN? Mam wrażenie, że mamy to samo - Autumn Green Pearl
Escape 3.0 AWD 6AT
Fiesta ST150
Fiesta XR2i
Fiesta ST150
Fiesta XR2i
Po winie pisze zielony autumn.
Zrobiłem juz około 500km na nich z czego ponad 420km ze seryjnymi sprężynami.
Więc tak seryjne springi i amory technicsa pełen zbiornik paliwa i pięciu na pokładzie tarło o plastikowe nadkola:)
Jamexy -40mm i amory ta technicsa (siadł patrz foto) lekko przyciera z 2 osobami na pace:)
Tylko ze ja jeżdżę na cossilokach 16cali 7j et 35:) Więc konkretne dziury omijam szerokim łukiem:P
Jak mój ojciec stwierdził jeździ się tym jak wozem na kołach sztabowych wszystkie nierówności wyczujesz:P
Jak już masz kupować amory to odrazu kupuj sprężyny bo zobaczysz ze porażka:)
Zrobiłem juz około 500km na nich z czego ponad 420km ze seryjnymi sprężynami.
Więc tak seryjne springi i amory technicsa pełen zbiornik paliwa i pięciu na pokładzie tarło o plastikowe nadkola:)
Jamexy -40mm i amory ta technicsa (siadł patrz foto) lekko przyciera z 2 osobami na pace:)
Tylko ze ja jeżdżę na cossilokach 16cali 7j et 35:) Więc konkretne dziury omijam szerokim łukiem:P
Jak mój ojciec stwierdził jeździ się tym jak wozem na kołach sztabowych wszystkie nierówności wyczujesz:P
Jak już masz kupować amory to odrazu kupuj sprężyny bo zobaczysz ze porażka:)