Co to może być ?? Regulator/Alternator
Moderator: Moderatorzy
Co to może być ?? Regulator/Alternator
Witam.
Mam do was takie pytanie. co to może być gdzie szukać??
Ale do sedna co jest nie tak.
Zmieniłem Aku na nowe "Bosch S4" bo stary się posikał (zaczął przeciekać kwasem) i tu moje zdziwienie, samochodzik odpalony na postoju źródła poboru prądu wyłączone wciskam stop i zaświeca się delikatnie lampka od ładowania Aku.
Co jest nie tak? Regulator ładowania czy Alternator siada? Gdzie szukać... a może to coś innego??
Pozdrawiam.
Mam do was takie pytanie. co to może być gdzie szukać??
Ale do sedna co jest nie tak.
Zmieniłem Aku na nowe "Bosch S4" bo stary się posikał (zaczął przeciekać kwasem) i tu moje zdziwienie, samochodzik odpalony na postoju źródła poboru prądu wyłączone wciskam stop i zaświeca się delikatnie lampka od ładowania Aku.
Co jest nie tak? Regulator ładowania czy Alternator siada? Gdzie szukać... a może to coś innego??
Pozdrawiam.
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Bazyss, najlepiej pomierz napięcia- będzie lepszy obraz
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

światła mijania, drogowe, migacze, nawiew, szyba, nie tylko ten STOP.
Mógłbyś jaśniej z tym mierzeniem? Miernik do Aku odpalam auto zapisuje dane a później każde urządzenie które włączę sprawdzam jak wygląda wynik na mierniku??? o to Ci chodzi??jarekezg pisze:najlepiej pomierz napięcia- będzie lepszy obraz
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Bazyss, dokładnie tak
pomiar przed odpaleniem
po odpaleniu- bez obiążenia
po odpaleniu- światła
po odpaleniu- co tylko się da- światła długie, nawiew, szyba grzana jak masz kogoś do pomocy to i stop
[ Dodano: 27 Kwiecień 2011, 22:51 ]
kris2629, no i po co ma mierzyć napięcie na oprawce żarówki stopu?
[ Dodano: 27 Kwiecień 2011, 22:53 ]
a i właśnie aropo tego co jamszol pisał- pomiar napięcia przy wduszonym samym STOPIE
pomiar przed odpaleniem
po odpaleniu- bez obiążenia
po odpaleniu- światła
po odpaleniu- co tylko się da- światła długie, nawiew, szyba grzana jak masz kogoś do pomocy to i stop
[ Dodano: 27 Kwiecień 2011, 22:51 ]
kris2629, no i po co ma mierzyć napięcie na oprawce żarówki stopu?
[ Dodano: 27 Kwiecień 2011, 22:53 ]
a i właśnie aropo tego co jamszol pisał- pomiar napięcia przy wduszonym samym STOPIE
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Jamszoł, a gdzie napisał że TYLKO? ciepło jest to choćby grzania szyb raczej nie włączał
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Bazyss, więc pomiary możesz odpuścić na 99%
tak jak Jamszoł pisał- szukaj zwary w obwodzie świateł stopu
tak jak Jamszoł pisał- szukaj zwary w obwodzie świateł stopu
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
