SWAP z 1,6 zetec na 2,0 i tuning 2,0
Moderator: Moderatorzy
no z tym wydechem to .... sam sie to tego przymierzam i jakos nie jestem przekonany do pelnego przelotu w silniku NA
ja u siebie mam pierw jeden srodkowy przelot , potem 2 srodkowe komorowe i koncowy przelot. Oryginalny wydech w scorpio , 2 komorowe chce zastapic przelotem , tylko wieksze mam obawy co do mocy. Czy odetkane NA nie straci wigoru.
To samo tyczy sie silnika z rsa nie wiem ile w tym rpawdy ale na katalizatorze wypluwa wiecej mocy. To tylko swiadczy o tym ze odetkanie mu szkodzi. Ale ile w tym prawdy jest nie wiem.
A co do E turbo 3000 dolcow za wzrost 60 -70 koni .... , klasyczne turbo napedzane jest spalinami ktore i tak leca i tak , a tutaj trzeba jeszcze obciazyc bardzo mocno silnik zeby tyle pradu do tego melexa dostarczyc.
ja u siebie mam pierw jeden srodkowy przelot , potem 2 srodkowe komorowe i koncowy przelot. Oryginalny wydech w scorpio , 2 komorowe chce zastapic przelotem , tylko wieksze mam obawy co do mocy. Czy odetkane NA nie straci wigoru.
To samo tyczy sie silnika z rsa nie wiem ile w tym rpawdy ale na katalizatorze wypluwa wiecej mocy. To tylko swiadczy o tym ze odetkanie mu szkodzi. Ale ile w tym prawdy jest nie wiem.
A co do E turbo 3000 dolcow za wzrost 60 -70 koni .... , klasyczne turbo napedzane jest spalinami ktore i tak leca i tak , a tutaj trzeba jeszcze obciazyc bardzo mocno silnik zeby tyle pradu do tego melexa dostarczyc.
Ford Scorpio 94' 2.0 16v - sam
Ford Scorpio 95' 2.0 16v - frodo
Ford Ka 2001 1.3 60 KM - psyduck
Ford Scorpio 95' 2.0 16v - frodo
Ford Ka 2001 1.3 60 KM - psyduck
- Damiano-Gdynia
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 lut 2009, 21:36
- Lokalizacja: Mosty/Gdynia
Zależy kto jak traktuje auto i do jakich celów ma służyćjarekezg pisze:buahahaha i kto to mówi :DDDDDDD




Jak wolny wydech w N/A jest zrobiony dobrze w sensie wymierzony objętościowo to będzie spełniał swoją rolę prawidłowo , ale niekiedy samo zastąpienie środkowych wydechów zwykłą rurką czy też przelotowymi wydechami zmniejszy ciśnienie w wydechu i owszem , motor może osłabnąć bez regulacji mapy lub ingerencji mechanicznej .tomi pisze:Czy odetkane NA nie straci wigoru.
To samo tyczy się silnika z rsa nie wiem ile w tym prawdy ale na katalizatorze wypluwa więcej mocy. To tylko świadczy o tym ze odetkanie mu szkodzi. Ale ile w tym prawdy jest nie wiem.
A co do E turbo 3000 dolcow za wzrost 60 -70 koni .... , klasyczne turbo napedzane jest spalinami ktore i tak leca i tak , a tutaj trzeba jeszcze obciazyc bardzo mocno silnik zeby tyle pradu do tego melexa dostarczyc.
Tak samo słyszałem o przypadkach w rs'ach ze po zastąpieniu katalizatora rurką silnik osłabł , ale w przypadku np. 2.0 zeteca jest zupełnie odwrotnie i w połączeniu z zewnętrznym sterownikiem i poprawieniem dolotu idzie osiągnąć moc nawet delikatnie większą niż ma seryjny RS .
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/64891
DresBusters.com
DresBusters.com
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
W Twoim przypadku to prawie że mus bo przeniesienie mocy rzędu 300kucy na przednią oś jest średnio możliwe przy utrzymaniu sensownej trakcjiDamiano-Gdynia pisze: Teraz mi 4x4 po głowie chodzi
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- Damiano-Gdynia
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 lut 2009, 21:36
- Lokalizacja: Mosty/Gdynia
Klin i szerokie slicki na przód i będzie trakcja , ale co to za frajda jeździć po prostej grubo ponad 200 ?:Pjarekezg pisze:W Twoim przypadku to prawie że mus bo przeniesienie mocy rzędu 300kucy na przednią oś jest średnio możliwe przy utrzymaniu sensownej trakcjiDamiano-Gdynia pisze: Teraz mi 4x4 po głowie chodzi


http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/64891
DresBusters.com
DresBusters.com
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Damiano-Gdynia, miałem na myśli auto drogowe a tutaj slick to średni pomysł 

Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- Damiano-Gdynia
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 lut 2009, 21:36
- Lokalizacja: Mosty/Gdynia
Są te oponki pół slikowate dopuszczone do ruchujarekezg pisze:Damiano-Gdynia, miałem na myśli auto drogowe a tutaj slick to średni pomysł



http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/64891
DresBusters.com
DresBusters.com
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
heh właśnie miałem pisać- r888 oponka kozacka ale... koszt
no i odrobina wody i płyniesz 


Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- Damiano-Gdynia
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 lut 2009, 21:36
- Lokalizacja: Mosty/Gdynia
EasyEscort pisze:r888 znaczy się już zaczynasz na nie oszczędzać czy bank chcesz obrabować
Cena do niskich nie należy , a mianowicie opona w rozmiarze na moje aktualne koła to koło 600zł . Osobiście chyba uderzę w opony yokohamy parady . Bo mogę kupić trochę taniej niż w sklepach no i jest rozmiar który mnie już by satysfakcjonował a mianowicie 225/40/16 w okazyjnej cenie , ale to już nie na te koła . Ten sezon jeszcze na tych chińczykach przelatam , a na następny sezon chce już jakieś bardziej racingowe koło o dużo większej szerokości zapodać , ale to wiąże się już z poszerzaniem , bo już koło w granicach 9-10" na przód to jest już sporo i nie ukrywam , że może będzie się to łączyć z jakimiś koniecznymi drobnymi modyfikacjami .jarekezg pisze:heh właśnie miałem pisać- r888 oponka kozacka ale... kosztno i odrobina wody i płyniesz
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/64891
DresBusters.com
DresBusters.com
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Ale skoro kladzie taki silnik to wiadomo że nie do spokojnej jazdy tylko pałowania a to już skrajnie różne technikai jazdy. W FWD jak ci przód zaczyna uciekać wyciągasz się gazem w podłodze a w RWD skończyłoby się to bączkiem
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 11:17 przez Kudłaty_EZG, łącznie zmieniany 1 raz.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Temat zamykam bo się zrobiła dyskusja o projekcie berkuta a założyciel tematu nic się w swojej sprawie nie dowiedział. Jeśli ktoś będzie chciał merytorycznie kontynuować temat to proszę prv - odblokuję temat.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"