Montaż dokładek progów RS Line
Moderator: Moderatorzy
-
kris
Marcin,ja cały czas pisze o mk7,a jak to ugryść? a normalnie,ta uszczelka jest obsadzona na stalowej szynie,wystarczy całość wyczepić z zaczepów,dać 4 nity do rantu dokładki,wpiąć ją z powrotem i po ptokach
dzisiaj w robocie wszystko przymierzałem i pasuje idealnie,teraz tylko odnowić,pomalować i wio na fure
dzisiaj w robocie wszystko przymierzałem i pasuje idealnie,teraz tylko odnowić,pomalować i wio na fure
-
kris
nie,ale jak nie znajde to albo zrobie podobną albo jedna dokładka będzie bez,przecież tam jest 8 wkrętów góra/dół,po jednym z boku a dodatkowo chce dać klej do szyb czarny,chyba będzie się trzymać
[ Dodano: Sob 31 Lip, 2010 ]
Nitownica zakupiona,nity też 3x10 mm.,środek do konserwacji profili zamkniętych również,zapinki takie jak daliście na foto też zakupiłem,teraz przygotowanie dokładek,malunek i na auto.
Tak mniej więcej się prezentują
[ Dodano: Sob 31 Lip, 2010 ]
Nitownica zakupiona,nity też 3x10 mm.,środek do konserwacji profili zamkniętych również,zapinki takie jak daliście na foto też zakupiłem,teraz przygotowanie dokładek,malunek i na auto.
Tak mniej więcej się prezentują
-
kris
Zapomniałem dodać,w sobote nitowałem boczki dokładek i musiałem zdjąć tylnie koła bo wkrętarka nie chciała wejść,podniosłem tyłek za pomocą oryginalnego podnośnika,nawet nie musiałem ściągać tylnych zaślepek.
Sama dokładka dochodzi do tego występu który wchodzi w łeb lewarka,teraz zastanawiam się nad zaszpachlowaniem tego ustrojstwa i pomalowaniu,jeśli chodzi o przednie zaślepki to wytne sobie kształty ze styropianu do ogrzewania podłogowego(jak najtwardszy),wyrzezbie ładnie,dam na wierzch plaster maty z żywicą i po przyklejeniu do dokładki,zaszpachlowaniu po prostu zamaluje pod kolor.
Tak że jak wcześniej pisaliście nie potrzebne podnośniki typu żabka,trapez.
Sama dokładka dochodzi do tego występu który wchodzi w łeb lewarka,teraz zastanawiam się nad zaszpachlowaniem tego ustrojstwa i pomalowaniu,jeśli chodzi o przednie zaślepki to wytne sobie kształty ze styropianu do ogrzewania podłogowego(jak najtwardszy),wyrzezbie ładnie,dam na wierzch plaster maty z żywicą i po przyklejeniu do dokładki,zaszpachlowaniu po prostu zamaluje pod kolor.
Tak że jak wcześniej pisaliście nie potrzebne podnośniki typu żabka,trapez.
-
Benko
Aby nie zasmiecać mam pytanie? Jakie nakładki progowe pasowały by do mk5 5d?Miłem takie progi http://moto.allegro.pl/ford-escort-prog ... ml#gallery Do bani więc
Przyciągały bród
Teraz znalazłem dwie propozycje które mnie zaintereszowałyhttp://moto.allegro.pl/ford-escort-90-99-progi-spoilery-progowe-tuning-i1560770394.html#gallery a następnie rs http://moto.allegro.pl/ford-escort-prog ... ml#gallery jakie jest wasze zdanie?
-
kris
-
kris
nie tak do końca,tu generalnie chodzi o ilość warstw maty szklanej,im więcej tym bardziej odporne,niestety producenci tego szajsu idą po kosztach i w zasadzie jest to jedna warstwa grubości papieruS3ci0r pisze:ale niestety są robione z poliestrowych czyli padaka - zero jakiejkolwiek odporności udarowej i elastyczności
- Yagr
- Posty: 14685
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to jeszcze nie wszystko - orginały sa robione z tworzywa polimerowego (ABS), które nie ma jakiejś tam super twardości ale własnie jest do pewnego stopnia elastyczne dlatego odporne na wszelkiego rodzaju uderzenia. Jak twarda guma. Włókno szklane z poliestrową żywicą czy epoksydem po prostu pęka zamiast sie ugiąć. Na pewno nie raz widzieliście popękane tjuningowe progi czy dokładki 
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14685
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
S3ci0r, akurat epoksydowymi sie kiedyś bawiłem i wszystko zalezy od proporcji utwardzacza. Wszelkie takie kompozyty sa niestety dużo bardziej nietrwałe niż porządny abs albo równiez poliuretan z odpowiednia twardością. Niestety taki materiał nadający się na progi to musi byc odlew ciśnieniowy.... w każdym bądź razie ja nie znalazłem nigdzie tworzywa o odpowiednich parametrach, które bym sobie mógł odlać w temperaturze pokojowej bez maszyny ciśnieniowej i specjalnej formy. Nie wątpie że da sie to zrobić ale nic łatwo dostępnego nie znalazłem... 
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
Benko