Mini komputer w miejscu zegarka?
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Tigerbart, niepotrzebnie się chwaliłeś rejestracja tam
teraz będziesz głównym importerem FETP 


Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

Jesli mi się uda więcej niż 1 szt to i tak trzeba będzie zrobić listę chętnych, gdy będę wiedział po pierwsze CZY po drugie ILE po trzecie ZA ILE. Potem trzeba bedzie zbrac kabone.
Instrukcja montażu tripa w essim, którą właśnie dostałem od nowych kolegów. Widać, że nie wystarczy go po prostu wstawić zamiast zegara, tak jak myślałem.
Aby przetłumaczyć sobie można uzyć translatora, np TEGO
Używam go do rozmów i okazuje się, że piszę lepiej niż niektórzy tambylcy
Instrukcja montażu tripa w essim, którą właśnie dostałem od nowych kolegów. Widać, że nie wystarczy go po prostu wstawić zamiast zegara, tak jak myślałem.
Aby przetłumaczyć sobie można uzyć translatora, np TEGO
Używam go do rozmów i okazuje się, że piszę lepiej niż niektórzy tambylcy

I sprawdź po ile cukier mają, bo u mnie 4,79.Tigerbart pisze:cierpliwości Panowie, zobaczymy co mi się uda w Brazylii.
Póki co czekam na odpowiedź od kilku allegrowiczów obrysowałem ich towary w paincie żeby mi wymierzyli co i jak, jeżeli któreś z nich okazałoby się ok, to może zaryzykuję i pochwalę się efektami za kilka dni.


Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
elnino, ja bym najpierw poczekał na oryginał i dopiero jak nie pyknie kombinował z samoróbkami A NIE NA ODWRÓT
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

to ja moze dodam swoje trzy grosze, zeby ostudzic zapal co niektorych
dieslowcy niech sobie odpuszcza temat, bo funkcje zwiazane ze spalaniem i zasiegiem nie beda dzialac.
po prostu jest to fizycznie niemozliwe, ze wzgledu na brak sygnalu fuel-flow w ECU. Tak samo sytuacja wyglada w mondeo mkI i mkII.
chyba, ze ktos chce miec bajer dla bajeru...
sprawa druga to zetec, rowniez zalecalbym ostroznosc i zakupy na wlasna odpowiedzialnosc.
ze swojego doswiadczenia wiem, ze escortowskie EECV rowniez nie posiada aktywnego pinu fuel-flow, dopiero po przelozeniu ECU z mondeo ta funkcja jest dostepna.
czy w EECIV jest taka sama sytuacja, to osoby musza sie przekonac na wlasnej skorze...
dlatego kupowac z rozwaga

dieslowcy niech sobie odpuszcza temat, bo funkcje zwiazane ze spalaniem i zasiegiem nie beda dzialac.
po prostu jest to fizycznie niemozliwe, ze wzgledu na brak sygnalu fuel-flow w ECU. Tak samo sytuacja wyglada w mondeo mkI i mkII.
chyba, ze ktos chce miec bajer dla bajeru...
sprawa druga to zetec, rowniez zalecalbym ostroznosc i zakupy na wlasna odpowiedzialnosc.
ze swojego doswiadczenia wiem, ze escortowskie EECV rowniez nie posiada aktywnego pinu fuel-flow, dopiero po przelozeniu ECU z mondeo ta funkcja jest dostepna.
czy w EECIV jest taka sama sytuacja, to osoby musza sie przekonac na wlasnej skorze...
dlatego kupowac z rozwaga

-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
radekbox takie komputerki często obliczają spalanie na podstawie czasu pracy wtryskiwacza
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

Bajer nie bajer.. czas, temperaturę i aku będzie się chyba dało jakoś podłączyć nawet w diesluchyba, ze ktos chce miec bajer dla bajeru...

A biorąc pod uwagę to, że aktualnie wcale mi nie działa ten zegarek, brakuje termometru czasami to chętnie bym się skusił na taki gadżet, jeśli nie kosztowałby jakieś kosmiczne pieniądze.