kolektory w 2.0 i 1.8 (plastikowe) sa identyczne. zreszta czesto jest wybite 1.8/2.0.
po co zmieniales motylek?
Poprawa parametrów silnika.
Moderator: Moderatorzy
- bobson
- Posty: 579
- Rejestracja: 03 lis 2009, 18:08
- Lokalizacja: Złotów
- Pojemność: 2966
- Rocznik: 2010
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Inne
- Kontakt:
Motylkiem nazwałem ta plastikową prowadnice linki, okazało się że było wszystko ok na seryjnej przepustnicy z mdo ale gdy posprawdzaliśmy wszystko na tip top okazało się trochę inaczej. Przepustnicy uchylała się maksymalnie na około 90%, nie dało się tego wyregulować bo jak otworzyła się na 100% to wtedy na domknięciu była uchylona - problem rozwiązał swap prowadnicy z rkcradekbox pisze:kolektory w 2.0 i 1.8 (plastikowe) sa identyczne. zreszta czesto jest wybite 1.8/2.0.
po co zmieniales motylek?

Escape 3.0 AWD 6AT
Fiesta ST150
Fiesta XR2i
Fiesta ST150
Fiesta XR2i
tez mi sie wydaje ze ma 55mmTigerbart pisze:a czy czasem 2.0 nie ma jednak 55mm ? kolektor chce kupic metalowy
a czemu chcesz przejsc na metal?
no wlasnie sie tak zastanawialem, jak mogles wymienic motylek, jak w rkc jest on mniejszyMotylkiem nazwałem ta plastikową prowadnice linki, okazało się że było wszystko ok na seryjnej przepustnicy z mdo ale gdy posprawdzaliśmy wszystko na tip top okazało się trochę inaczej. Przepustnicy uchylała się maksymalnie na około 90%, nie dało się tego wyregulować bo jak otworzyła się na 100% to wtedy na domknięciu była uchylona - problem rozwiązał swap prowadnicy z rkc
