cos nie tak z elektyka silnika

Moderator: Moderatorzy

simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

cos nie tak z elektyka silnika

Post autor: simo »

wczoraj kiedy moj esi jezdzil (na placu z pacholkami - dziewczyna sie douczala przed egazminem na prawko )prawie na wolnych obrotach i klka razy mu sie wlaczyl wentylator najpierw z 3 godziny i 2 przerwy a pozniej 2 na sloneczku , cos nie tak stalo sie bo jak go odpalam to wskakuje na 2 tys obr i po woli spada ,a jak go mocno przygazuje to potrafi zlapac nawet 4 tys obr i tak trzyma do tego zaczol sie strasznie grzac , resetowalem komputer z 2 razy i nic ciagle to samo po miescie moge jezdzic bez dotykania gazu sam sie napedza jak bym mial tempomat, nie wiem co jest moze zdazylo sie wam cos takiego, wiem ze musze odwiedzic jakiegos elektryka ktory podlaczy auto pod komputer aby wykryc co nie tak
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

no niestety,ale musisz odwiedzić elektryka.u mnie było to samo i powiem ci że możliwości są dwie.
1.silnik krokowy wolnych obrotów.nie rozbieralny w naszych silnikach(też mam 1.6)
2.(mniej prawdopodobny)czujnik prędkości pojazdu.

mała rada-silnik krokowy jest nie rozbieralny to jednak po zdjęciu można go przemyć i nalać do niego np:wd40 i po prostu wyczyścić.u mnie pomogło(jak na razie).

ale diagnoza na testerku u elektryka da ci pewność.

pozdrawiam
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

a grzal ci sie ??
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

no może nie grzał się tak strasznie ale temperatura na pewno była wyższa od normalnej.wentylator się załączał.wiadomo że jak bedziesz trzymał cały czas 2-3 tyś obrotów (nawet stojąc w korku,czy na światłach) to sie zagrzeje.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

w ktorym miejscu jest dokladnie silniczek krokowy??
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

jest przykręcony do kolektora dolotowego pod "mieszalnikiem,bańką wtrysku"taki wałek z dopiętą wtyczką.najlepsze dojście jest z kanału,od góry za dużo rozbierania a i tak nie wiem czy sięgniesz dolnej śrybki.przykręcony jest na 2.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

dzieki jutro musze tam zjarzec

[ Dodano: Wto 06 Wrz, 2005 ]
dzis wyciagnalem drania (silniczek krokowy) wyczyscilem go (maly paproszek był) i escort znowu chodzi jak trzeba , kto w przyszlosci chce go wyciagac to najlepiej i najszybciej to z kanalu z gory nie ma co sie paprac bo tylko czas zmarnujecie
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
ODPOWIEDZ