(MKVII) RS200 Nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Jamszol, moze i tak bylo ale w mk5Jamszoł pisze:Ale rozrusznik - to pewnie już nie - bo przewód od stacyjki do rozrusznika idzie z pominięciem skrzynki

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Nowa skrzynka zakupionaWieSiu pisze:Jamszol, moze i tak bylo ale w mk5Jamszoł pisze:Ale rozrusznik - to pewnie już nie - bo przewód od stacyjki do rozrusznika idzie z pominięciem skrzynkiW MK7 jest immobilizer i sygnal ze stacyjki najpierw trafia na podszybie przy module ABS (4 kanalowym), a potem trafia na komputer, z komputera pewnie idzie przez skrzynke i dopiero ze skrzynki na rozrusznik.
http://w716.wrzuta.pl/obraz/2vr9pBZ5osw/dsc04873
cena z upustami 679,72 zł
Po wymianie skrzynki stwierdziłem mniej w kieszeni 700 stów , a z autem to samo !!!
Aby zgasić kontrolki trzeba nacisnąć hamulec , ale potem się zapalą , można je zgasić
http://w716.wrzuta.pl/obraz/49P2QipsWE8/dsc04887
wyciągając bezpiecznik nr 16.
Dioda od imo cały czas milczy . przedtem działała dmuchawa - teraz już nie --> ciekawe czemu .
Ma ktoś jakiś pomysł ?
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Wpinając wtyczke - pin od dmuchawy mógł się wysunąć i nie ma zasilania na włącznik dmuchawymajbiker pisze:przedtem działała dmuchawa - teraz już nie --> ciekawe czemu .
Sprawdzałeś jak pisałem Ci o immo ?majbiker pisze:Ma ktoś jakiś pomysł ?
Odkręciłeś czytnik ? poczyściłeś styki na kablach immo ?
Robiłeś restart kompa ?
Sprawdzałeś rozrusznik na krótko ?
Masz zasilanie na kostce stacyjki ?
Jak nie to posprawdzaj i pisz co i jak
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
1. nie wiem gdzie to dziadostwo szukaćJamszoł pisze:Wpinając wtyczke - pin od dmuchawy mógł się wysunąć i nie ma zasilania na włącznik dmuchawymajbiker pisze:przedtem działała dmuchawa - teraz już nie --> ciekawe czemu .1.Sprawdzałeś jak pisałem Ci o immo ?majbiker pisze:Ma ktoś jakiś pomysł ?
2.Odkręciłeś czytnik ? poczyściłeś styki na kablach immo ?
3.Robiłeś restart kompa ?
4.Sprawdzałeś rozrusznik na krótko ?
5.Masz zasilanie na kostce stacyjki ?
Jak nie to posprawdzaj i pisz co i jak
2. nie wiem gdzie to dziadostwo szukać
3. dwa dni auto bez aku. stało
4. deszcz pada nie kładłem się pod auto
5. tak mam zasilanie
Nadal nie wiem co robi zwarcie i gdzie jest imo .
Fotka stacyjkiJamszoł pisze: Dałem Ci linka w pierwszym wejściu ? czemu nie pooglądałeś zdjęć ?
Ściągnij je na kompa i otwórz - podgląd obrazów i faksów - masz w Windowsie

http://w252.wrzuta.pl/obraz/2JGnslGMkUI ... 4893_numer
Prądy które pomierzyłem .
A). bez kluczyka
1.nic
2.nic
3.nic
4.13,5V
B).bez kluczyka wkładam bezpiecznik nr 16 ( ikona silnika )
1. nic
2.10,5V
3.nic
4.13,5V
Palą się kontrolk--akumulator, konewka oleju, ręczny (jest zaciągnięty )
C).Z kluczykiem przekręconym na max , bez rozruchu.
1.13,5
2.13,5
3.nic
4.23,5
D). Z bezpiecznikiem tak samo jak w pun. C
E). Kluczyk na max. rozruch
1.13,5
2.13,5
3.13,5
4.13,5
F). z bezpiecznikiem tak samo jak w pun. E
Bezpiecznik podaje napięcie bez kluczyka na 3 kontrolki i na pin stacyjki nr 2 -- 10,5 V
Skrzynka jest nowa . Może jakiś przekaźnik uległ awarii .
Do czego służy pin nr 2 w stacyjce ? . Radio mam oryginalne odłączone wypięte wtyczki .
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Przede wszystkim po załączeniu tego bezpiecznika , nie powinno na stacyjce się pojawiać napięcie i nie powinny świecić kontrolki
Sprawdź który przekaźnik za to odpowiada - na 100 jest w środku sklejony .
Napięcie to powinno sie pojawić po przekręceniu stacyjki w pozycję 2
Sprawdź który przekaźnik za to odpowiada - na 100 jest w środku sklejony .
Napięcie to powinno sie pojawić po przekręceniu stacyjki w pozycję 2
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Jamszoł, jakby się skleił to by auto odpalało.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982