Lifty/siłowniki maski ?
Moderator: Moderatorzy
Lifty/siłowniki maski ?
Witam
Z okazji gwiazdki myślę o jakimś drobiazgu dla swojego autka i trafiłem na takie lifty maski:
http://www.allegro.pl/item837405560_chr ... lifty.html
http://moto.allegro.pl/item832839802_fo ... y_jom.html
Jest jakaś różnica między "JOM" a "INXX" czy to jedna firma ? Co sądzicie o tych siłownikach i ich jakości ?
Niestety w wyszukiwarce nie znalazłem tematu, gdzie mogłem uzyskać odpowiedź na te pytania, albo takowego nie zauważyłem.
Z okazji gwiazdki myślę o jakimś drobiazgu dla swojego autka i trafiłem na takie lifty maski:
http://www.allegro.pl/item837405560_chr ... lifty.html
http://moto.allegro.pl/item832839802_fo ... y_jom.html
Jest jakaś różnica między "JOM" a "INXX" czy to jedna firma ? Co sądzicie o tych siłownikach i ich jakości ?
Niestety w wyszukiwarce nie znalazłem tematu, gdzie mogłem uzyskać odpowiedź na te pytania, albo takowego nie zauważyłem.
Chyba mam dajevu, ale dam się pochlastać, źe tego posta już czytałem... 
INXX'y miałem w Marei, a wcześniej w Bravo i połowa Bravo Brava Team Polska takie ma. Teoretycznie między Jom, a INXX nie ma róźnicy i niby to ta sama fabryka, ale przy jomach po dwóch tygodniach potrafi maska na głowę spadać...

INXX'y miałem w Marei, a wcześniej w Bravo i połowa Bravo Brava Team Polska takie ma. Teoretycznie między Jom, a INXX nie ma róźnicy i niby to ta sama fabryka, ale przy jomach po dwóch tygodniach potrafi maska na głowę spadać...
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
radekbox, wg mnie lepsze 2 niż 1 mocny,za dużą siłą będzie punktowo i nie jestem przekonany czy czegoś nie pokrzywi z czasem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- iglaxr3i
- Posty: 887
- Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
- Lokalizacja: Kozin
- Pojemność: 2800
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK5
- Nadwozie: Hatchback
A ja mam od corsy ,zwykłe siłowniki z tylnej klampy(mysle ze od innego auta tez by dały rade),miałem te sopsyinoxy czy jak je tam zwał i wywaliłem .Nie pasowały mi ze wzgledy na ich delikatnosc,teraz mam te co mam ,pomaluje i beda wygladały git.
I niech ktos sprubóje opuscic maske do połowy na ty inox-ach by stała w miejscu no no i co zamyka sie a u mnie nie ,hehe i znowu jestem inny bo mam inaczej.
I niech ktos sprubóje opuscic maske do połowy na ty inox-ach by stała w miejscu no no i co zamyka sie a u mnie nie ,hehe i znowu jestem inny bo mam inaczej.

zalozylem silowniki z klapy escorta do maski i powiem tyle.
nic z tego.
1. silowniki z klapy z escorta sa za silne i predzej zlozymy klape na pol niz zamkniemy maske
(przynajamniej w mk7)
2. wersja z jednym silownikiem tez nie ma sensu, tak, jak wspomial WieSiu, za duzo sila na jeden punkt i po prostu szkoda maski (ale zamknac sie juz da)
moze, inni, co motowali silowniki mieli je juz w nienajlepszym stanie, bo u mnie dwa komplety, jedne zakupione, drugie podmienione z mojej klapy i efekt ten sam.
na dniach bede mial do dyspozycji xsare z oryginalnymi silownikami maski, takze sie podmieni na chwilke i sie zobaczy
nic z tego.
1. silowniki z klapy z escorta sa za silne i predzej zlozymy klape na pol niz zamkniemy maske

2. wersja z jednym silownikiem tez nie ma sensu, tak, jak wspomial WieSiu, za duzo sila na jeden punkt i po prostu szkoda maski (ale zamknac sie juz da)
moze, inni, co motowali silowniki mieli je juz w nienajlepszym stanie, bo u mnie dwa komplety, jedne zakupione, drugie podmienione z mojej klapy i efekt ten sam.
na dniach bede mial do dyspozycji xsare z oryginalnymi silownikami maski, takze sie podmieni na chwilke i sie zobaczy
