No więc tak byłmały problem z ESSIM kolegi autko przydodawaniu gazu szarpało ale szło ,postanowiłem sprawdzić świece i przewody.żeby nie kupować to zdjołem swoje i założyliśmy do tego drugiego .Essi odżył i chodzi jak nowy ,czyli trzeba mu kupić przewody i świece.Założyłem z powrotem świece i przewody do swojego i na paliwku idzie czasem troszke się zadławi a na LPG nie idzie wcale i strzela jak poj......
Myśle że to wina przewodów ,poprostu musiał któryś sobie pęknąć w środku
Co otym myślicie
Wymieniłem kabe wysokiego napięcia i jak ręką odją ESSI śmiga jak oszalały
Przewody kupiłem firmy POWER-TEC
Były jeszcze Niemieckie BERU ale ponoć te są dużo lepsze
gdu na benzynie jest w miare dobrze lub niminalnie sa problemu,a na gazie sa ogromne problemy,to znak ze trzeba zmienic swiece lub przewody,albo to i to. Gaz niestety wymaga w 100% sprawnej instalacji zaplonowej. Niestety bedziesz musial odpowiednio czesto zmieniac te przewody i swiece jesli nie chcesz miec problemow gdzies na wyjezdzie. Swiece wymienialbym co ok 20tys km.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Yanek a możesz zmierzyć długość najdłuższego kabla?. Ale bez złączek, tylko przewód elastyczny.Potrzebuję też kabelków,a nie ukrywam,że cena Motorkraftów mnie trochę przyziemia(229 PLN).Do mojego modelu najdłuższy kabel powinien mieć ok. 78 cm.Połączenie do modułu na złączki zaciskowe-kwadratowe.