Cześć.
Miałem takie oto przypadłości przy Essim:
- ściąganie kierownicy w lewo, przy chamowaniu i przy np. zdjęciu nogi z gazu.
- szum a właściwie Wycie, słyszane jak gdyby padały łożyska.
- głośny szumienie przy chamowaniu.
- "rwanie kierownicy" przy ruszaniu i w koleinach.
i powiem Wam że wszystko to ustało jak wymieniłem opony (przód).
Opony "na oko" były o.k. równe i nawet niezbyt wytarte.
Nie myślałem że opony "na oko" wmiarę spoko mogą tyle namieszać, dlatego chciałem Wam to przekazać.
PZDR
Opony
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ja mialem podobne objawy,ale jak mialem tuleje na wahaczu zbyt miekka,ale bez luzu. Nie wiedzialem ze opony az tak moga wplywac na tor jazdy przy przyspieszaniu
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982