Mam instalację Landi Renzo zakładaną we Włoszech.
Jak było ciepło - np w poniedziałek wsiadałem, odpalałem i wszystko OK.
Jednak przedwczoraj i wczoraj wsiadłem przekręciłem kluczyk, a przełącznik gaz/benzyna się nie zaświecił. Dopiero po tym jak przejechałem jakieś 3 - 4 km, zaświecił się i wtedy mogłem przegazować i przełączyć auto na LPG.
Czy możliwe jest, że instalacja ma jakiś czujnik temperatury, który czuwa nad tym, żeby LPG nie było załączone na zimnym silniku ???
Czy po prostu coś jest uszkodzone, a ja sobie dorabiam do tego ideologie.
Dziwne zachowanie instalki LPG
Moderator: Moderatorzy
Witam Łodziaka są instalacje które mają takowy czujnik i na zimnym silniku sie nie przełączy na lpg , musisz popserwować zachowanie instalacji
może to coś CI pomoże www.landi.pl
może to coś CI pomoże www.landi.pl
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
podaj dokladna nazwe kontrolera od instalacji gazowej, to sproboje pomoc A co do czujnika temperatury,to najprosciej sprawdzic czy takie cos w ogole masz,to przygladnac sie parownikowi, powinny z jedej ze srob skrecajacych parownik wychodzic przewody, jest to czujnik temperatury
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Podejrzewan, że nie jęździłeś tym autem zimą na gazie?
Ten czujnik to taki bajer zabespieszający przed zamaznięciem reduktora. Jak np w zimę przełączyłbyś zaszybko na gaz, zanim płyn chłodniczy nagrzałby się troszkę, gaz mógłby zamarznąć. I wtedy d**a, nie pojedziesz ani na gazie ani na benzynie.
Moja rada - zimą jeździć tylko z termosem z gorącą wodą
Ten czujnik to taki bajer zabespieszający przed zamaznięciem reduktora. Jak np w zimę przełączyłbyś zaszybko na gaz, zanim płyn chłodniczy nagrzałby się troszkę, gaz mógłby zamarznąć. I wtedy d**a, nie pojedziesz ani na gazie ani na benzynie.
Moja rada - zimą jeździć tylko z termosem z gorącą wodą