Moderator: Moderatorzy
Yagr
Posty: 14625 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 29 sie 2010, 18:25
watchu pisze: Panowie co możecie powiedzieć o tym zestawieniu?
same dobre rzeczy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
watchu
Post
autor: watchu » 29 sie 2010, 19:12
To się domyślałem. A które bardziej opłaca się zakupić? Cenę traktujmy w kategorii do 100pln.
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 29 sie 2010, 19:45
Moim zdaniem jedne i drugie - tej samej klasy
Wybierał bym po cenie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Yagr
Posty: 14625 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 29 sie 2010, 19:50
j/w
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
bodzio82
Posty: 818 Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie
Post
autor: bodzio82 » 29 sie 2010, 20:34
a ja jakies 12 msc temu zakupiłem tarcze konaco i jakies angielskie klocki i powiem tak jedno gorsze od drugiego przy mocnym hamowaniu robi sie zero hamulcy ostatnio zauważyłem ze juz i kierownica zaczyna drżeć wiec pewnie sie pokrzywiły,dziadostwo pierwszej kategorii,nie ma co oszczedzac na tarczach bo i tak wyjdzie drożej i bedzie trzeba zakupic cos dobrego ja wezme do mojego esa brembo i ferrodo to chyba najlepsze wyjscie cena przystepna i towar sprawdzony
Yagr
Posty: 14625 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 29 sie 2010, 20:43
cóż, ja następne tarcze będę testował mikodę nacinane i nawiercane
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
kris
Post
autor: kris » 29 sie 2010, 20:59
bodzio82 pisze: wezme do mojego esa brembo i ferrodo to chyba najlepsze wyjscie cena przystepna i towar sprawdzony
potwierdzam ,dobry wybór,z tarcz można brać jeszcze ATE,też dobra marka
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 29 sie 2010, 21:02
A ja mam tak jak zapodałem w fotorelacji i jestem zadowolony .
Hamulce mam sprawne - zawsze czy sucho czy mokro .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
lordpablo
Posty: 3055 Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica
Post
autor: lordpablo » 30 sie 2010, 07:55
Yagr pisze: cóż, ja następne tarcze będę testował mikodę nacinane i nawiercane
zamawiałem takie jakiś czas temu do puncika znajomego jeździ i jest zadowolony, także myśle, że sie nie zawiedziesz
watchu
Post
autor: watchu » 30 sie 2010, 08:20
Ja tam jednak wezmę motorcrafty. Potem zdam relację jak się sprawują. Muszę tylko się upewnić, że potrzebuje wersji bez blaszek. Póki co mam w fordzie wszystko chyba jeszcze w oryginale więc co mi tam
kris
Post
autor: kris » 30 sie 2010, 10:31
Mikosz,na co będziesz wywalał kase,kup Brembo i Ferodo,o wiele tańsze a będziesz zadowolony,no chyba że nie masz co robić z kasą
Yagr
Posty: 14625 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 30 sie 2010, 10:32
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Yagr
Posty: 14625 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 26 cze 2012, 19:47
Jeździł ktoś z Was na klockach Ferodo DS Performance? Ścierają się użo szybciej od standardowych?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
conrado86
Post
autor: conrado86 » 26 cze 2012, 20:27
Yagr , a raczej nie powinny się wolniej zużywać? Jak chcesz trwałości to szukaj ceramicznych ate, mogę z czystym sumieniem polecić, ojcu w taksówce będe niedługo 2 komplet wymieniał. Przerobił ebc klocki i tarcze i dopiero te mu przypasowały, tarcze zwykłe wentylowane, bez nawiercania czy nacinania, cicho i czysto bo nie pylą jak zwykłe ate.
Yagr
Posty: 14625 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 26 cze 2012, 20:30
conrado86 pisze: a raczej nie powinny się wolniej zużywać?
A niby skąd wieksza wydajność hamowania? Większe tarcie. Mniejsza z tym - szukam usera takich klocków, opinię o tym co warto mam już wyrobioną
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"