Problem z podciśnieniem
Moderator: Moderatorzy
Problem z podciśnieniem
Mam mały problem. Może nie do końca taki mały ale jest...
Otóż po podłączeniu wskaźnika/zegara od podciśnienia mam takie objawy:
- zegar wskazuje podciśnienie, zmiennie od obrotów itd., ale lekko hałasuje - spowodowane to chyba jest konstrukcją samego zegara. Dźwięk to takie szybkie "trtrtrtrtrtrtrtrtr", ale przy obrotach silnika gdy "ciągnie",
- gdy silnik jest stosunkowo zimny (powiedzmy do 50'C na zegarze) wolne obroty nie są wolnymi obrotami tylko są podniesione do około 1800 RPM,
- gdy silnik się zagrzeje, wolne obroty są za wolne (rzędu 300-500 RPM). Gdy jadę i hamuję na światłach zdarza się, że silnik gaśnie.
Czy to jest: wina zegara, długiego wężyka od podciśnienia (1,5 mb)?
Wężyk od podciśnienia jest podłączony w miejscu, gdzie szedł (był złamany) u mnie - z wtrysku do "patelni". W tym miejscu, które cidzej i WieSiu polecili mi zaślepić w Kobylej. Zaznaczam, że jak ten króciec jest zaślepiony, silnik pracuje normalnie. Czy mam go ponownie zaślepić? A jeśli tak, gdzie w takim wypadku wpiąć ten zegar, przedstawiony poniżej?
Otóż po podłączeniu wskaźnika/zegara od podciśnienia mam takie objawy:
- zegar wskazuje podciśnienie, zmiennie od obrotów itd., ale lekko hałasuje - spowodowane to chyba jest konstrukcją samego zegara. Dźwięk to takie szybkie "trtrtrtrtrtrtrtrtr", ale przy obrotach silnika gdy "ciągnie",
- gdy silnik jest stosunkowo zimny (powiedzmy do 50'C na zegarze) wolne obroty nie są wolnymi obrotami tylko są podniesione do około 1800 RPM,
- gdy silnik się zagrzeje, wolne obroty są za wolne (rzędu 300-500 RPM). Gdy jadę i hamuję na światłach zdarza się, że silnik gaśnie.
Czy to jest: wina zegara, długiego wężyka od podciśnienia (1,5 mb)?
Wężyk od podciśnienia jest podłączony w miejscu, gdzie szedł (był złamany) u mnie - z wtrysku do "patelni". W tym miejscu, które cidzej i WieSiu polecili mi zaślepić w Kobylej. Zaznaczam, że jak ten króciec jest zaślepiony, silnik pracuje normalnie. Czy mam go ponownie zaślepić? A jeśli tak, gdzie w takim wypadku wpiąć ten zegar, przedstawiony poniżej?
wez jeszcze zrób tak jak ci mowilem nawierc sie bezposrdnio w kolektor i wtedy zobacz na jalowym jak masz dobry motor powinno około 0,25 0,30 jak silnik zejdzie z tzw ssania i sie podgrzeje
przy dodaniu obrotow podcisnienie powinno wzrastać
weżyk od podcisnienia powinien byc możliwie jak najkrótszy
przy dodaniu obrotow podcisnienie powinno wzrastać
weżyk od podcisnienia powinien byc możliwie jak najkrótszy
Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 00:06 przez bodzio82, łącznie zmieniany 1 raz.
no to juz w wezyk sie nie wepniesz
tak wyglada wkretka o ktorej ci mówiłem
wkretka kolektora
dajesz na gwint troche silikonu i wkrecasz ona jest ze stozka to nawet sama potrafi uszczelnic
zapytaj nie w motoryzacyjnym a w hurtowni lpg
tak wyglada wkretka o ktorej ci mówiłem
wkretka kolektora
dajesz na gwint troche silikonu i wkrecasz ona jest ze stozka to nawet sama potrafi uszczelnic
zapytaj nie w motoryzacyjnym a w hurtowni lpg
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
albo w zwyklym zakladzie montujacym lpg, tego wiecej niz hurtownibodzio82 pisze:w hurtowni lpg

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
kup se kawałek podcisnieniowego przewodu silikonowy ten przewod u gazownika dostaniesz fi 4 chyba nie oamietam dokladnie ale on sie rozciaga dobrze i nie musisz opasek zadnych stosowac zakladasz na wkretke i ma siedzieć ,nie wiem oco chodzi z tymi przejściami że w jednym miejscu grubszy w innym sie zweża
zastosuj jeden tej samej średnicy
