
SWAP silnika
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Tigerbart, nie mowie ze tak nie jest, masz programik to mozesz sobie sprawdzic 

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Podsumowując zeteca będzie łatwiej wsadzić i będzie prościej kupić niekatowanego, ale.......
nie będzie tak zajebisty jak N7A będzie miał słabsze osiągi i zawsze Arku będziesz patrzył z zazdrością na posiadaczy kultowych N7A, bo 150 to więcej niż w najlepszym wypadku 136
A historie o drogich częściach i awaryjności można wsadzić między bajki, zresztą nie sądzę żeby ktokolwiek zamierzał kupować silnik który będzie musiał naprawiać.
Gdyby ktoś dałby mi dwa nowe silniki do wybory lub o takim samym stopniu zużycia to bez wahania wybrałbym N7a, ale tu jest loteria trafisz zarżniętego n7a to będziesz żałował , trafisz porządny silnik to będziesz szczęśliwy
Rozsądek podpowiada zetec bo nikt go nie katował i łatwiej, ale serce.....
nie będzie tak zajebisty jak N7A będzie miał słabsze osiągi i zawsze Arku będziesz patrzył z zazdrością na posiadaczy kultowych N7A, bo 150 to więcej niż w najlepszym wypadku 136

A historie o drogich częściach i awaryjności można wsadzić między bajki, zresztą nie sądzę żeby ktokolwiek zamierzał kupować silnik który będzie musiał naprawiać.
Gdyby ktoś dałby mi dwa nowe silniki do wybory lub o takim samym stopniu zużycia to bez wahania wybrałbym N7a, ale tu jest loteria trafisz zarżniętego n7a to będziesz żałował , trafisz porządny silnik to będziesz szczęśliwy
Rozsądek podpowiada zetec bo nikt go nie katował i łatwiej, ale serce.....

ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
i ten odglos N7A i ta elastycznosc (nie wiem jak dziala silver,wiec nie mam porownania, czy tam tak samo dobrze jest).ORION pisze:Rozsądek podpowiada zetec bo nikt go nie katował i łatwiej, ale serce.....
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Damiano-Gdynia
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 lut 2009, 21:36
- Lokalizacja: Mosty/Gdynia
W początkowych modelach mk2 bodajże do 1997roku tez był silver 2.0 wsadzany .Tigerbart pisze:Nie no nie takiego młodego bo to musi być mondeo Mk1
Dla przykładu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13173451
Jeżeli o mnie chodzi , to decyzja zdecydowanie zapadła by na 2.0 zetec , pomimo tego ze dźwięk N7A jest przepiękny , ale w tej kwestii rozsądek przemówił by na korzyść mondkowego silnika .
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/64891
DresBusters.com
DresBusters.com
- Arcadio
- Posty: 2818
- Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1995
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Tak sobie myślę, że gdybym kierował się rozsądkiem to napewno od dawna jeździłbym innym autem, a przynajmneij nie inwestował w to auto, nie miałbym cabrio itp....
Także jeśli ktoś z klubowiczów znajdzie w necie, spotka, silnik z osprzętem(to co musi być do swapa), jakiegoś rozbitego z dobrym silnikiem, to da mi znać. W zasadzie jestem zdecydowany. Tylko nie chcę się wpuścić w jakiś zdechły silnik lub masę komplikacji...
Gdybym kierowął się rozsądkiem nie miałbym mk7 cabrio - taka jest prawda... dlatego wiem o czym pisze Orion czy WieSiu RS2000
Także jeśli ktoś z klubowiczów znajdzie w necie, spotka, silnik z osprzętem(to co musi być do swapa), jakiegoś rozbitego z dobrym silnikiem, to da mi znać. W zasadzie jestem zdecydowany. Tylko nie chcę się wpuścić w jakiś zdechły silnik lub masę komplikacji...
Gdybym kierowął się rozsądkiem nie miałbym mk7 cabrio - taka jest prawda... dlatego wiem o czym pisze Orion czy WieSiu RS2000

Escort Cabrio RS
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Arcadio, na zlocie sie brykniesz oriona idealnym potem moim kombinowanym nie idealnym i wtedy podejmij decyzje
a Twoje argumenty sa jak najbardziej ok i tez dlatego wlozylem n7a a nie rqb

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
jakim idealny , co prawda ma 205km przebiegu ale już nówka nie jestWieSiu pisze:oriona idealnym

205km na liczniku a w rzeczywistości 200205km

http://www.youtube.com/watch?v=5e2uRouL ... re=related

A co do tuningu n7a, to nie jest tak, że się nie da. Kolega Przypał ma fiestkę z tym motorkiem i ma około 200koni bez turbo i jakiś tam poważnych przeróbek więc się da.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
dorabiasz ideologie do silnikaORION pisze: jeśli zadajesz takie pytania to znaczy, że nigdy nie prowadziłeś Rs2000

co do prowadzenia - ok nie prowadzilem, ale Ty tu szerzysz herezje

ale powiedz mi, ile ten silniczek pozyje?ORION pisze:ma około 200koni bez turbo
Nie chce sie tu klocic, ale wydaje mi sie ze n7a to slepa uliczka, chyba ze ktos ma kasy jak lodu, ale wtedy nie mialby escorta
Głupstwa wypisujesz i tyle. Ja jeżdżę escortem/orionem od 9lat i nie dlatego, że nie stać mnie na droższe inne auto tylko dlatego, że po prostu chcę.
Mało tego, wypowiadasz się o czymś o czym tak na prawdę nie masz większego pojęcia bo gdzieś tam słyszałeś i coś tam w internecie przeczytałeś, zarzucasz mi sianie herezji podczas gdy sam jesteś teoretykiem który naczytał się GT magazynu
i nie liznąłeś nawet motorsportu.
Zresztą nie ma co dalej dyskutować, każdy jeździ czym chce i kropka. Ja jeżdżę n7a bo lubię mieć wszystkie zetecki za sobą
Zrób coś sensownego ze swoim autem , wystartuj w kilku kjs to pogadamy
PEACE
Mało tego, wypowiadasz się o czymś o czym tak na prawdę nie masz większego pojęcia bo gdzieś tam słyszałeś i coś tam w internecie przeczytałeś, zarzucasz mi sianie herezji podczas gdy sam jesteś teoretykiem który naczytał się GT magazynu

Zresztą nie ma co dalej dyskutować, każdy jeździ czym chce i kropka. Ja jeżdżę n7a bo lubię mieć wszystkie zetecki za sobą

Zrób coś sensownego ze swoim autem , wystartuj w kilku kjs to pogadamy

PEACE
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
aha, przepraszam ze wdalem sie w rozmowe z inzynierem mechanikiem 
na moje to Ty kupiles sobie autko i wszystkim bedziesz wciskal ze Twoj silnik jest uaaaa bomba i w ogole....
wystarczylo mi czytanie placzu jak ktos na tym forum pisal o uturbianiu n7a, wtedy bylo ze ten silnik to dno i padaka, za to teraz stal sie czyms kultowym.
Na moje EOT, Ty wiesz swoje ja wiem swoje, a zaraz dostane osta i sie skonczy dzien dziecka

na moje to Ty kupiles sobie autko i wszystkim bedziesz wciskal ze Twoj silnik jest uaaaa bomba i w ogole....
wystarczylo mi czytanie placzu jak ktos na tym forum pisal o uturbianiu n7a, wtedy bylo ze ten silnik to dno i padaka, za to teraz stal sie czyms kultowym.
Na moje EOT, Ty wiesz swoje ja wiem swoje, a zaraz dostane osta i sie skonczy dzien dziecka
- leszek
- Posty: 2568
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
http://www.allegro.pl/item1051153677_fo ... _igla.htmlArcadio pisze:Także jeśli ktoś z klubowiczów znajdzie w necie, spotka, silnik z osprzętem(to co musi być do swapa),
Prosze bardzo.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować 
