Jak zamontowane macie CB
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a gdzie miejsce na prawa noge ???
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Foka... Z założenia małe i okrągłe. Autko i zwierzak. Więc może kierowca tego wzrostu, że akurat mieści Mu się kolano pod CB hahaha
Co do używania... Mam blisko 2 metry wzrostu, siedzenie na maksa do tyłu i jest ok. Używam radia intuicyjnie, na pamięć wiem gdzie jest które pokrętło więc bez odrywania wzroku od kierunku jazdy z powodzeniem je tak używam. Mały problem jest tylko przy zmianie kanału ale powiedzcie szczerze - często zmieniacie kanał z 19 na inny w czasie jazdy? Bo ja tak rzadko że dla mnie wspomniany problem nie istnieje hahaha. A problem jest taki że głową wyginam zagłówek by zobaczyć cyfry na wyświetlaczu. No prawie... Ale za to chociaż teraz jak dałem radio pod sufit to żona w nim nie grzebie. Pozostaje jeszcze zrobić stałą "gruszkę". Przycisk na kierownicy lub lewarku i mikrofon w podsufitce. Myślę nad tym...
A więc. Problemem przez montażem który zauważyłem to wspaniała klapka przeciwsłoneczna. Musiałem wyciąć w niej prostokąt by dopasować do miejsca montaży radia, odpowiednio wygiąć usztywniający drut grubości chyba 3,5 mm i zszyć to w zgrabną całość. Radio jest przykręcone za pomocą dwóch meblowych kątowników do ramki od szyberdachu. Śruby przez uszczelką na rancie takiej długości by zbytnio nie wyszły na zewnątrz. Przewód od anteny idzie pod dachem od strony kierowcy do słupka między drzwiami i przez tylne drzwi do anteny Hustler IC100 (magnes, L=1000mm). Jak będzie zmiana anteny na Lemm At-20001 Turbo (montaż na stałe, bat 2000mm) to przewód antenowy pójdzie w słupku przy szybie, dalej w dół, osłonie progu aż do środka tylnej klapy. Jest tam zaślepka plastikowa i tam chyba zrobię dziurę. Albo w środku dachu ale nie bardzo chce mi się ściągać tapicerkę (może od razu zmiana na czarną?). Przewód zasilający idzie nad przednią szybą od strony pasażera, w osłonie słupka (plastik) w dół i poprzez drzwi prosto do akumulatora. Przewód zasilający to 2 razy 4 mm2 z założonymi dwoma pierścieniami ferrytowymi (tłumiki, filtry zasilania).Mateklobez pisze:Mój Alanek 18:
P.S. Uriel75, ciekawe rozwiązanie. Jak sprawdza się w praktyce?
Co do używania... Mam blisko 2 metry wzrostu, siedzenie na maksa do tyłu i jest ok. Używam radia intuicyjnie, na pamięć wiem gdzie jest które pokrętło więc bez odrywania wzroku od kierunku jazdy z powodzeniem je tak używam. Mały problem jest tylko przy zmianie kanału ale powiedzcie szczerze - często zmieniacie kanał z 19 na inny w czasie jazdy? Bo ja tak rzadko że dla mnie wspomniany problem nie istnieje hahaha. A problem jest taki że głową wyginam zagłówek by zobaczyć cyfry na wyświetlaczu. No prawie... Ale za to chociaż teraz jak dałem radio pod sufit to żona w nim nie grzebie. Pozostaje jeszcze zrobić stałą "gruszkę". Przycisk na kierownicy lub lewarku i mikrofon w podsufitce. Myślę nad tym...
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 16:11 przez Illuminati75, łącznie zmieniany 1 raz.
Fotorelacji jakby kogoś interesowało ciąg dalszy. Czyli jak mam radio. Na zdjęciu poniżej widać w czym był mały problem w czasie montażu. Czyli osłonka przeciwsłoneczna...

Radio jak na razie ma na wyjściu Hustler'ka, który w najbliższym możliwym czasie zostanie zamieniony na Lemm'a At-2001 Turbo:

Gruszka... Jak wiadomo prowizorki trzymają się na długo, więc nie inaczej jest także w moim wydaniu. Wisi na lusterku na szybko zgiętym drucie/cięgnie od klamki wewnętrznej drzwi kierowcy


Radio jak na razie ma na wyjściu Hustler'ka, który w najbliższym możliwym czasie zostanie zamieniony na Lemm'a At-2001 Turbo:

Gruszka... Jak wiadomo prowizorki trzymają się na długo, więc nie inaczej jest także w moim wydaniu. Wisi na lusterku na szybko zgiętym drucie/cięgnie od klamki wewnętrznej drzwi kierowcy


- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
miejsca wbrew pozorom jest sporo, nie ma siły żeby komuś o wzroście ok 170-180 radio przeszkadzało, gorzej mają już niżsi bo wtedy fotel bliżej i już przeszkadza. obecnie i tak myślę żeby przenieść radio, bo to jednak niebezpieczne miejsce dla kolan w razie zderzenia
ale jak to w foce nie ma za bardzo gdzie przy tych okrągłościach 


___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
no. to dzięki. i chyba tak zrobię, wcisnę radioCB pod radioCD
i dam głośnik na zewnątrz, tylko teraz jak to schludnie zrobić. żadna ramka nie wchodzi w grę, trzeba dorobić dwie zaślepki po bokach radia CB żeby zaślepiły szerokość 1DIN. minie chyba trochę czasu zanim się za to wezmę, bo nie mam pomysłu żadnego.

___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG