Spalanie Escort MKV 1.4i
Moderator: Moderatorzy
Spalanie Escort MKV 1.4i
Witam. Postanowiłem oddać Esiego do mechanika w sprawie wysokiego spalania benzyny (ok 18L/100km ) po małej ekspertyzie powiedział mi że do wymiany jest wszystko pod pokrywą filtra powietrza. Co tam jest dokładnie??
Na pewno:
- wtrysk
- obudowa wtrysku
Ile może to kosztować i czy to na pewno jest to. Bo już sam nie wiem co się dzieje Eskowi.
Na pewno:
- wtrysk
- obudowa wtrysku
Ile może to kosztować i czy to na pewno jest to. Bo już sam nie wiem co się dzieje Eskowi.
- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
cały wtrysk to wydatek rzędu ~100pln ..... tylko po co ? na poczatek sprawdz cisnienie paliwa na wtryskiwaczu i wydatek pompy paliwa, bo prawdopodobnie tutaj jest problem, skoro sonda jest ok (ciekawe jak to stwierdzil na uszkodzonym "wtrysku" ?? przekaldal sonde czy wtrysk z innego escorta ?) - albo pompa paliwa daje za male cisnienie albo jest nieprawidlowe cisnienie na wtryskiwaczu (powinno byc 1bar) i zamiast paliwo byc wtryskiwane to leje sie i tyle
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sie 2009, 22:24
- Lokalizacja: Miastko
Mam podobny problem..Tyle,że u mnie oprócz dużego spalania jest jeszcze dziwny dźwięk silnika takie prykanie i strasznie śmierdzi benzyną.Sprawdziłam świece mają wszystkie czarny suchy nalot.Dzisiaj kupiłam nowe i dalej to szamo.Zauważyłam także że na postoju są drgania i nie pracuje równo.Pomocy bo już nie wiem co robić. 

- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
trzeba sprawdzić przede wszystkim tak:
1. czujnik polozenia przepustnicy a przede wszystkim to jego kable - czy jest jeszcze na nich izolacja i czy sie ze soba nie zwieraja
2. cisnienie paliwa na pompie paliwa oraz na wtryskiwaczu
3. sonde lamda, ale to bedzie ciezkie do sprawdzenia w twoim przypadku bo inna usterka moze powodowac nieprawidlowe odczyty z sondy, teoretycznie przy duzym spalaniu sonda powinna dawac caly czas za bogata mieszanke, jezeli wskazuje uboga to moze byc to. na poczatek moznaby wogole sonde odlaczyc i sprawdzic czy jest roznica
4. dzwiek metaliczny moze swiadczyc o zuzyciu w glowicy silnika, moze byc problem ze szklankami zaworowymi, walkiem lub zaworami - moze warto sprawdzic kompresje w silniku
to narazie tyle mi przychodzi do glowy jednak jeszcze raz ostrzegam i zarazaem namawiam do skorzystania z opcji SZUKAJ, bo to wszystko już bylo wiele razy opisywane na forum. nastepnym razem masz pewne OSTRZEŻENIE jak w banku !!!!!!!
1. czujnik polozenia przepustnicy a przede wszystkim to jego kable - czy jest jeszcze na nich izolacja i czy sie ze soba nie zwieraja
2. cisnienie paliwa na pompie paliwa oraz na wtryskiwaczu
3. sonde lamda, ale to bedzie ciezkie do sprawdzenia w twoim przypadku bo inna usterka moze powodowac nieprawidlowe odczyty z sondy, teoretycznie przy duzym spalaniu sonda powinna dawac caly czas za bogata mieszanke, jezeli wskazuje uboga to moze byc to. na poczatek moznaby wogole sonde odlaczyc i sprawdzic czy jest roznica
4. dzwiek metaliczny moze swiadczyc o zuzyciu w glowicy silnika, moze byc problem ze szklankami zaworowymi, walkiem lub zaworami - moze warto sprawdzic kompresje w silniku
to narazie tyle mi przychodzi do glowy jednak jeszcze raz ostrzegam i zarazaem namawiam do skorzystania z opcji SZUKAJ, bo to wszystko już bylo wiele razy opisywane na forum. nastepnym razem masz pewne OSTRZEŻENIE jak w banku !!!!!!!
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sie 2009, 22:24
- Lokalizacja: Miastko
Dzięki Cidzej,ja jestem kobitka ..Po prostu nie znam się jak szukać..
Dzięki za odpisanie i pomoc.Dzisiaj jeszcze zaczął wariować z obrotami.Miał 3000,potem opadły normalnie do 1000 ,a jak mu dałam mocniej gazu to dławił się zaraz,słaby i ledwo szedł,ale chwilami jakby łapał trochę i znowu to samo.Nie wiem ale już coraz gorzej z nim. 

