formowanie zderzakow
Moderator: Moderatorzy
formowanie zderzakow
witam, zastanawiam sie nad zalozeniem w swoim nissanie podwojnego wydechu.
jednak chclabym by koncowki byly umeszczone w odpowiednich wycieciach zderzaka, a nie ponizej jego dolnej krawedzi.
no i teraz zastanawiam sie nad estetyka takiego rozwiazania.
wycinajac na styk otrzymam brzydkie, nierowne krawedzie...
jestem wiec ciekaw, jak zachowuje sie plastik zastosowany w produkcji zderzaka, jesli sprobuje go ogrzac w celu uformowania zaokrąglęń ( wygiecie wycietej krawedzi w strone wnetrza auta). generalnie plastik pod wplywem temperatuyry jest plastyczny - stad moje pytanie.
(oczywiscie po odpowiednim wymodelowaniu zderzak poszedlby do lakierowania)
wiem ze to nie forum nissana , ale mysle ze marka nie ma wiekszego znaczenia, gdyz zapewne tworzywa zderzakow w roznych markach jest sa do siebie zblizone
jednak chclabym by koncowki byly umeszczone w odpowiednich wycieciach zderzaka, a nie ponizej jego dolnej krawedzi.
no i teraz zastanawiam sie nad estetyka takiego rozwiazania.
wycinajac na styk otrzymam brzydkie, nierowne krawedzie...
jestem wiec ciekaw, jak zachowuje sie plastik zastosowany w produkcji zderzaka, jesli sprobuje go ogrzac w celu uformowania zaokrąglęń ( wygiecie wycietej krawedzi w strone wnetrza auta). generalnie plastik pod wplywem temperatuyry jest plastyczny - stad moje pytanie.
(oczywiscie po odpowiednim wymodelowaniu zderzak poszedlby do lakierowania)
wiem ze to nie forum nissana , ale mysle ze marka nie ma wiekszego znaczenia, gdyz zapewne tworzywa zderzakow w roznych markach jest sa do siebie zblizone
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
to żeś rzeczowo i sensownie odpowiedzial na moje pytanie... za kare nie dostaniesz punkcika "pomogl", o!kupiec pisze:daj se spokój

Jamszol, moj nissan jest srebrny (nie chrom


jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
furą o mocy 4000 bym nie wyjechal na publiczna droge...kupiec pisze:bez punkcika podpowiem - daj se spokój
to nie tjuningowe fury o mocy 4000KM
moje pytanie bylo nieco inne niz to na ktore odpowiedziales... ale mniejsz o to
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
moze wytnij dziure i zrob taki lejek ktory dokleisz do krzywo wycietej dziury?
na start musisz obnizyc zderzak - fabrycznie raczej masz pod wydechem, a ciagnac rure do gory to chyba nie najlepszy pomysl, potem robisz z plastiku na zamowienie element lakierowany etc. ktory bedzie odrobine wiekszy od wydechu, wycinasz dziure, zakladasz koncowke, a na to ten element do zderzaka
na start musisz obnizyc zderzak - fabrycznie raczej masz pod wydechem, a ciagnac rure do gory to chyba nie najlepszy pomysl, potem robisz z plastiku na zamowienie element lakierowany etc. ktory bedzie odrobine wiekszy od wydechu, wycinasz dziure, zakladasz koncowke, a na to ten element do zderzaka
nie chce robic chamskich dziur otwornica, tylko naciac krawedz zderzaka, tak zeby wydech znalazl sie na linii dolnej krawedzi zderzaka, a nie calkiem pod nim.
miałoby to wygladac mniej wiecej tak:
[center](__/oo\_____________/oo\__)
.|___|...........................|___|.[/center]
miałoby to wygladac mniej wiecej tak:
[center](__/oo\_____________/oo\__)
.|___|...........................|___|.[/center]
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l