Witam.
Jaka wartosc rezystancji powinien miec sprawny czujnik temperatury w zetec'u 16v 1.6 na zimnym silniku a jaką na ciepłym?
Sprawdzanie czujnika temperatury
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
przy -40°C: 749 do 1020 kOm;
przy -20°C: 253 do 289 kOm;
przy 0°C: 89 do 102kOm;
przy+20°C: 35 do 40 kOm;
przy+40°C: 15 do 18kOm;
przy +60°C: 7 do 8,5 kOm;
przy + 100°C: 1,9 do 2,5 kOm
przy -20°C: 253 do 289 kOm;
przy 0°C: 89 do 102kOm;
przy+20°C: 35 do 40 kOm;
przy+40°C: 15 do 18kOm;
przy +60°C: 7 do 8,5 kOm;
przy + 100°C: 1,9 do 2,5 kOm
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
tanku, takie czujniki mierz zawsze w 2 różnych temperaturach żeby mieć porównanie
Zmierz sobie na ciepłym silniku choć pewnie wszystko z nim ok.

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"