Tak jak w temacie odkąd kupiłem escorta moja wskazówka od poziomu paliwa caly czas znajduje się na max nawet to miłe dla oka ale wolę normalny pomiar prawdopodobnie się zawiesiła czy to może być zablokowany pływak?? ewentualnie jak to naprawić??
z góry dzięki za pomoc
pozdro.
ok jutro to zrobię i napiszę co z tego wyszło, wtyczka oczywiście jest pod karoseria?? czy jest jakiś otwór pod tylna kanapą przez który można się dostać do tych kabli??
kris2629 pisze:A może go kupiłeś z pełnym bakiem?,ja jak kiedyś zalałem swojego pod korek to troche musiałem pojezdzić ,żeby wskazówka się ruszyła w lewo
no niestety nie bo już paliwo skonczyło się w drodze na szczęście miałem bańkę z paliwem
Nie koniecznie - możesz mieć po drodze walnięty przewód - musisz sprawdzić między wtyczką przy pompce a wyjściem ze skrzynki.
Znajdziesz przy skrzynce po kolorach i sprawdź czy nie ma przebicia - oba przewody - dojście i wyjście
Samo wypięcie wtyczki nic Ci nie da - przeciez jak wyciagniesz klucz ze stacyjki to wskazówka zostaje tam gdzie była
Patrick, możesz też odpiąć po prostu licznik i zerknąć co sie dzieje ze wskazówką - w stanie odpiętym powinna opaść tam mniej więcej między połowę skali a ćwiartkę (różnie to wychodzi, pooglądaj sobie zdjęcia liczników do sprzedania na allegro gdy są odpięte, nigdy nie spada do zera). Jeśli nadal bedzie się trzymała na maxa to wina tkwi we wskaźniku. Jest też opcja że ci poprzedni właściciel zamontował inną , nie orginalną pompę np. z pumy, a wtedy wskaźnik może działać odwrotnie (jak masz full paliwa to pokazuje brak a jak koniec to wskazuje pełny zbiornik)
podpisano: ktokolwiek
Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 15:44 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Wskazówka zawsze pozostaje w miejscu , gdzie byla jak był włączony zapłon.
Zegar od wskazańpaliwa jest inny niż wszystkie inne zegary - ten nie ma sprężyny powrotnej .
Można sprawdzić też czy pływak nie jest walniety w ten sposób , że zamiast pływaka podłączasz jakiś rezystor (najlepiej o zmiennej rezystancji) - jeśli wskazówka bedzie wskazywać różne wyniki gdy kręcisz gałką - to zegar i przewody są OK a walniety jest pływak ..
Jamszoł, nie do końca tak jest z ta wskazówką choć może w teorii tak byc powinno. Owszem, po wyłączeniu stacyjki nie spada do zera ale też nie zostaje w tym samym miejscu. Co prawda różnica jest niewielka ale sam możesz to zauważyć gdy rano odpalasz, to dopiero po chwili wskazówka pokazuje faktyczny stan.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jamszoł pisze:- zmiennej rezystancji (opornik z gałką )
piszcie po naszemu to potencjometr
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie