wtyczka od silniczka krokowego
Moderator: Moderatorzy
wtyczka od silniczka krokowego
dzisiaj zwróciłem uwagę na mój silniczek krokowy a mianowicie na jego wtyczkę, jeden z kabelków jest jakby sztukowany, wycięty jest kawałek i w to miejsce wstawiony inny, bardzo amatorsko zrobione i połączenia już zaśniedziały przez co może i silniczek nie domaga bo pewnie zasilania nie ma. wtyczka ma dwa krótkie kabelki które wchodzą do tak jakby skrzyneczki poniżej. nie wiem co to musiałbym pół silnika rozebrać żeby zobaczyć. ma ktoś jakiś pomysł jak wymienić taka wtyczkę??? i może ktoś sprostuje te moje laickie wytłumaczenia sprawy
~~>najszybszy w miescie<~~ 

- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
A w czym problem ? Kupujesz nowa używana końcówkę z kabelkami i lutujesz do swojej wiązki. A skrzyneczki nie kolarze więc daj jakieś fotki,będzie łatwiej pomoc.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982