Kłopot z podpięciem wzmacniacza
Moderator: Moderatorzy
Kłopot z podpięciem wzmacniacza
Witam, wygrzebałem w gratach jakiś stary, samochodowy wzmacniacz, który ponoć, kiedyś, dość dobrze grał. Szkopuł w tym, że nie mam zielonego pojęcia jak go podpiąć, próbowałem różnych kombinacji, wzmacniacz gra, lecz strasznie brzydko. Niżej przedstawiam wam jego zdjęcia, wraz z okablowaniem, może macie jakieś pomysły jaki kabelek podpiąć do czego? Z góry śliczne dzięki...
1
2
3
4
1
2
3
4
kolego, wywal to w cholerę i kup jakiś dobry, tani wzmacniacz, bo do tego to nawet opisu na necie nie ma 
2x60W to ma teraz każde porządne radio, więc nie ma sensu się w to pakować.
Jak chcesz wzmaka pod tubę/skrzynię do 600W, to kup jakiegoś ViceKrafta VK238. Zaraz usłyszysz, że szajs - mam to w aucie pod tubą blaupunkta gtt1200 i napi***ala nieżle - ci co słyszeli, to mogą potwierdzić. No i kosztuje 50 zeta...
Jak chcesz lepszy sprzęt za niewiele większe pieniądze, to kup sobie piec Blaupunkta GTA2, albo GTA4 (zależnie ile kanałów potrzebujesz), albo idąc dalej GTA200 albo GTA400. wyrwiesz taki za 100/120 zeta, a jak Ci nie zależy zbytnio na wyglądzie, to i za 80 zeta widziałem jakiś porysowany...

2x60W to ma teraz każde porządne radio, więc nie ma sensu się w to pakować.
Jak chcesz wzmaka pod tubę/skrzynię do 600W, to kup jakiegoś ViceKrafta VK238. Zaraz usłyszysz, że szajs - mam to w aucie pod tubą blaupunkta gtt1200 i napi***ala nieżle - ci co słyszeli, to mogą potwierdzić. No i kosztuje 50 zeta...

Jak chcesz lepszy sprzęt za niewiele większe pieniądze, to kup sobie piec Blaupunkta GTA2, albo GTA4 (zależnie ile kanałów potrzebujesz), albo idąc dalej GTA200 albo GTA400. wyrwiesz taki za 100/120 zeta, a jak Ci nie zależy zbytnio na wyglądzie, to i za 80 zeta widziałem jakiś porysowany...
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
jak mi znajdziesz radio co ma 2x60w w rms to stawiam piwo, dobre radia wytworzy ok 29W RMS czyli moc ciągła skuteczna.(zaznaczam dobre radio). W ViceKraftcie VK238 te 2x600w to zapewne PMPO czyli chwilowa moc maksymalna, a w rzeczywistości jego moc to może z 60W 
co do wzmacniacza, wydaje mi się ża: gruby czerwony to Plus, dwa niebieskie i dwa szare wejścia, drugi czerwony to może plus po stacyjce(chociaż chyba nie) albo sterowanie z radia a biały może masa albo sterowanie z radia zamiast czerwonego. ale pewien nie jestem.
ps 15W rms na taniej kostce TDA za 15 zł rozwali fordowskie głośniczki.

co do wzmacniacza, wydaje mi się ża: gruby czerwony to Plus, dwa niebieskie i dwa szare wejścia, drugi czerwony to może plus po stacyjce(chociaż chyba nie) albo sterowanie z radia a biały może masa albo sterowanie z radia zamiast czerwonego. ale pewien nie jestem.
ps 15W rms na taniej kostce TDA za 15 zł rozwali fordowskie głośniczki.

___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
lear corporation robiło m.in. procesory DSP dla BMW - głupcem jest ten co je przyrównuje do szajsu marki voice kraft
http://www.lear.pl/firma/wczoraj_i_dzis.html
http://www.lear.pl/firma/wczoraj_i_dzis.html
Yagr, to forum escorta*, a nie forum wróżbiarskie. Więc pytanie "który kabel do czego" przy nieznanym nikomu sprzęcie, raczej na inne forum by się nadawało. I "sekcja" jest to w sumie jedyna metoda w tym przypadku, jeśli się chce to rozwikłać. Wbrew pozorom nie jet to takie trudne:
- jeden przewód będzie zwarty z obudową, to masa
- dwa przewody będą wychodzić ze zdublowanych bloków, to wyjścia (Jeśli końcówki są scalone, to można prześledzić bieg sygnału z ich wyjścia),
- jeden przewód (lub dwa przewody będą połączone razem, by zapewnić większy przepływ prądu) będzie wchodzić na plus jakiegoś filtra zasilania złożonego z oznaczonych kondensatorów lub bezpiecznika, to zasilanie
Przy odrobinie szczęścia można znaleźć nawet opisy na płycie.
Jest też tam gniazdo do połączenia ze sprzętem pioneera, więc można sobie odszukać rozpiskę tego złącza i znaleźć np przewód sterujący.
*choć mam ostano wrażenie, że zaczyna to być forum pokemonów, bo wytłumacz mi, co to jest "zdeś".
- jeden przewód będzie zwarty z obudową, to masa
- dwa przewody będą wychodzić ze zdublowanych bloków, to wyjścia (Jeśli końcówki są scalone, to można prześledzić bieg sygnału z ich wyjścia),
- jeden przewód (lub dwa przewody będą połączone razem, by zapewnić większy przepływ prądu) będzie wchodzić na plus jakiegoś filtra zasilania złożonego z oznaczonych kondensatorów lub bezpiecznika, to zasilanie
Przy odrobinie szczęścia można znaleźć nawet opisy na płycie.
Jest też tam gniazdo do połączenia ze sprzętem pioneera, więc można sobie odszukać rozpiskę tego złącza i znaleźć np przewód sterujący.
*choć mam ostano wrażenie, że zaczyna to być forum pokemonów, bo wytłumacz mi, co to jest "zdeś".
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
tak myślałem że ti chyba ma związek z BMW więc cidzej ma rację, to może całkiem fajnie grać
ps. rozkręć zrób fote
obejrzał bym sobie to od środka.
Blazey było od razu wytłumaczyć jak rozpoznać co jest co, nie każdy wie i nie każdy ma miernik.


Blazey było od razu wytłumaczyć jak rozpoznać co jest co, nie każdy wie i nie każdy ma miernik.
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG