[mk v]2 pytania: Wskaznik paliwa i i spryskiwacze
Moderator: Moderatorzy
[mk v]2 pytania: Wskaznik paliwa i i spryskiwacze
Witam pytanie 1
Cały czas nie działał mi wskaznik poziomu paliwa wsumie nie przeszkadzało mi to
Ale wczoraj zalałem 30l i wskaznik podniósł sie ponad rezerwe na pierwszą kreskę i moment opad... a teraz jest tak że jak dodaje gazu to jest na rezerwie a jak hamuje to nie ma nic...
Pytanie jaki kolor kabla przy wtyku przy baku jest od czujnika bo chciałbym go sobie sprawdzic...
2.
Który czujnik odpowiada za wskazania temperatury na desce rozdz. poprosiłbym o foto
i jaka powinna być rezystancja przy poszczególnych temp..
Bo u mnie cos to dziwnie chodzi i chce sprawdzic czy to wina licznika czy czujnika
pozdrawiam
Cały czas nie działał mi wskaznik poziomu paliwa wsumie nie przeszkadzało mi to
Ale wczoraj zalałem 30l i wskaznik podniósł sie ponad rezerwe na pierwszą kreskę i moment opad... a teraz jest tak że jak dodaje gazu to jest na rezerwie a jak hamuje to nie ma nic...
Pytanie jaki kolor kabla przy wtyku przy baku jest od czujnika bo chciałbym go sobie sprawdzic...
2.
Który czujnik odpowiada za wskazania temperatury na desce rozdz. poprosiłbym o foto
i jaka powinna być rezystancja przy poszczególnych temp..
Bo u mnie cos to dziwnie chodzi i chce sprawdzic czy to wina licznika czy czujnika
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 lut 2010, 16:05 przez combiasty-86, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ad1 - a jakie wskazania sa przy pełnym zbiorniku? Koloru kabla nie pamiętam ale juz gdzies na forum były schematy i te dane
Ad2 - Wskaźnik temperatury jest u ciebie podpięty do czujniczka z pojedynczym kabelkiem wkręconego w blok obok i chyba trochę poniżej kolektora wydechowego i w stronę skrzyni. Czujniczek nie ma jakiejs tam specjalnej wtyczki tylko końcówkę z gwintem.
Wygląda mniej więcej tak: http://sklep.intercars.com.pl/khpics%5C ... 7.3082.jpg
Ad2 - Wskaźnik temperatury jest u ciebie podpięty do czujniczka z pojedynczym kabelkiem wkręconego w blok obok i chyba trochę poniżej kolektora wydechowego i w stronę skrzyni. Czujniczek nie ma jakiejs tam specjalnej wtyczki tylko końcówkę z gwintem.
Wygląda mniej więcej tak: http://sklep.intercars.com.pl/khpics%5C ... 7.3082.jpg
Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 07:56 przez Yagr, łącznie zmieniany 2 razy.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jamszoł dał ci czujnik temperatury na komputer, na zegary jest ten co ja napisałem. No, chyba że w 1,4 jest tylko jeden taki czujnik w co wątpię, ale łatwo to sprawdzisz zerkając czy masz ten jednokabelkowy czujniczek tan gdzie pisałem. Kabelek do niego jest zakończony taka małą fajeczką.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Chłopaki, to jeszcze raz:
Nie chodzi o termowłącznik wentylatora (vide. cidzej)
Prawidłową odpowiedź uzupełniłem o link do foto
Nie chodzi o czujnik temperatury do kompa (vide. Jamszoł)combiasty-86 pisze:Który czujnik odpowiada za wskazania temperatury na desce rozdz
Nie chodzi o termowłącznik wentylatora (vide. cidzej)

Prawidłową odpowiedź uzupełniłem o link do foto

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio


jasne, czujnik temp na deske jest wkrecony z prawej strony (patrzac od strony grilla) korpusu silnika, wyglada jak mala świeca i wtyczka wyglada jak fajka do świec. trzeba tylko uwazac przy wymianie bo po wykreceniu czujnika poleci płyn chłodniczy
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jamszoł, ja w innych źródłach u siebie też tego czujniczka nie znalazłem a jednak w aucie jest
Zresztą.... skoro jest w sprzedaży to gdzieś go chyba musi się dać wkręcić
A tak poważniej - jestem pewny tego co wcześniej z cidzejem pisaliśmy na ten temat


A tak poważniej - jestem pewny tego co wcześniej z cidzejem pisaliśmy na ten temat

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
pewnie ufajcie tym programom to na pewno daleko zajdziecie (zajedziecie)
Yagr ma racje.

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Witam jeszcze raz Nie bede zakładac kolejnego tematu :
Sprawdziłem ten czujnik a dokładniej chodzi mi o zegar.... zwarłem do masy i wskazówka powędrowała powoli na pole czerwone a nawet troche poza pole czerwone tak z 2-3 mm ale jak odłączyłem to spadło ale spada na Między pole Normal a ten biały kwadracik nawet jeżeli auto stoi całą noc....
Więc chciałem pogrzebac przy wskazówce bo wyczytałem w jakimś poście własnie cos o mocno dociśniętej wskazówce Myśle sobie ściągne szkło i zobacze a tu zonk... to nie sciera.. to szkło jest chyba klejone...
i jeszcze jedno zauważyłem ze nie mam tych 2 zarówek od samej góry... słabo widać zegary w nocy no to hop do sciery bo tam miałem zapasowe żarówki i tak:
- duże są za duże
- małe są za małe
Myślałem że ford to ford i w kążdym modelu będą takie same a tu znowu Zonk
A teraz jeszcze pytanko takie
Jak działąją spryskiwacze bo ja mam tak że jak wcisne ten przełącznik z boku to sika mi na tylną szybę...
a jak włącze tylną wycieraczke i jeszcze raz odegne do tyłu ten włącznik to nic sie nie dzieje
wydaje mi sie ze ten pierwszy sposób powinien być na przód a drógi na tył dobrze myśle??
Aha ps. jak włączę czasoe wycieraczki to tylko raz wycieraczka machnie i dalej nic.. no chyba ze ma czas oczekiwania 12 godz heh
Sprawdziłem ten czujnik a dokładniej chodzi mi o zegar.... zwarłem do masy i wskazówka powędrowała powoli na pole czerwone a nawet troche poza pole czerwone tak z 2-3 mm ale jak odłączyłem to spadło ale spada na Między pole Normal a ten biały kwadracik nawet jeżeli auto stoi całą noc....

Więc chciałem pogrzebac przy wskazówce bo wyczytałem w jakimś poście własnie cos o mocno dociśniętej wskazówce Myśle sobie ściągne szkło i zobacze a tu zonk... to nie sciera.. to szkło jest chyba klejone...
i jeszcze jedno zauważyłem ze nie mam tych 2 zarówek od samej góry... słabo widać zegary w nocy no to hop do sciery bo tam miałem zapasowe żarówki i tak:
- duże są za duże
- małe są za małe
Myślałem że ford to ford i w kążdym modelu będą takie same a tu znowu Zonk
A teraz jeszcze pytanko takie
Jak działąją spryskiwacze bo ja mam tak że jak wcisne ten przełącznik z boku to sika mi na tylną szybę...
a jak włącze tylną wycieraczke i jeszcze raz odegne do tyłu ten włącznik to nic sie nie dzieje
wydaje mi sie ze ten pierwszy sposób powinien być na przód a drógi na tył dobrze myśle??
Aha ps. jak włączę czasoe wycieraczki to tylko raz wycieraczka machnie i dalej nic.. no chyba ze ma czas oczekiwania 12 godz heh
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Rozumiem że zwierałeś kabelek od czujnika do masy - znaczy że kabelki są ok a czujniczek do wymiany.combiasty-86 pisze:Sprawdziłem ten czujnik a dokładniej chodzi mi o zegar.... zwarłem do masy i wskazówka powędrowała powoli na pole czerwone a nawet troche poza pole czerwone tak z 2-3 mm ale jak odłączyłem to spadło ale spada na Między pole Normal a ten biały kwadracik nawet jeżeli auto stoi całą noc....
dostęp do zegarów i wskazówek uzyskasz od spodu - trzeba wymontować zegary.combiasty-86 pisze:Więc chciałem pogrzebac przy wskazówce bo wyczytałem w jakimś poście własnie cos o mocno dociśniętej wskazówce Myśle sobie ściągne szkło i zobacze a tu zonk... to nie sciera.. to szkło jest chyba klejone...
W wycieraczkach ci nie pomoge bo tylnej nie mam tak jak i 6-stopniowej regulacji

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Jak przełącznik zespolony jest już trochę zużyty to mogą się takie jaja dziać ze spryskiwaczem. Co do 6 stopniowej regulacji to możesz nie mieć odpowiedniego przekaźnika od tej wersji i wtedy to nie działa. Najpierw sobie rozbierz ten zespolony i zobacz czy w nim wszystko jest ok.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982