Sam jedzie...A na wolnych obrotach jest OK.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Daniel-K, Jurek ci juz odpowiedział, dodatkowo ci powiem że nie znalazłem żadnych opisów w serwisówkach escorta opisujących ta śrubkę ale tak na zdrowy rozum to można nia wyregulować obroty do tych wzorcowych 750 rpm przy odpiętej wtyczce "krokowca".
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Yagr pisze:dodatkowo ci powiem że nie znalazłem żadnych opisów w serwisówkach escorta
Ja też nie :mrgreen: ale za to jak myliśmy przepustnicę w RS-sie to znalazłem właśnie ta śrubę regulacyjną :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Daniel-K

Post autor: Daniel-K »

czyli teoretycznie nic zlego nie powinno sie stac podczas jazdy z odlaczonym krokowym... w takim razie bardzo dziekuje za cenne wskazowki panowie. pozdrawiam
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

U mnie w 1.6 jest tak że jak odepne zawór bocznikowy to silnik mi gaśnie,nawet jak jest rozgrzany. Nawet jak odkręce ta śrubke to nic to nie pomaga. Ale mój samochód chyba jest inny ;) wg mnie nic nie powinno się stać jak go odłączysz. Ja tak już długo jeżdżę w rsie i nie narzekam. Poza tym że jak jest zimny to muszę mu pomoc pedałem gazu to wszystko jest w normie.dodam nawet że odpiecie przy okazji vss nie wpływa na nic. Także szerokości :) a "królowiec" u Ciebie wcale nie musi być uszkodzony. Ale warto dla zasady go podmienić bo tak najszybciej jest postawić diagnoze
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Julo
Posty: 73
Rejestracja: 29 maja 2009, 15:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Julo »

Lekarstwem na opisywany wyżej mój problem z gśnięciem silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania- wydaje się, że mam już z głowy- było wymycie silniczka krokowego czystą benzyną ekstrakcyjną, po zamontowaniu go do samochodu, rozgrzaniu silnika do właściwej temperatury pracy i jeźdie kontrolnej z częstym hamowaniem, silnik nie gasł i obroty nie opadały tak nisko, żeby praca silnika mogła być zachwiana.
Ciekaw jestem czy to na długo starczy, czy w poniedziałek nie wróci z powrotem.
Pozdro :mrgreen:
Ekspert to człowiek, który wie wszystko o niczym
Auto nie powinno wyglądać na szybsze niż jest w rzeczywistości.
ODPOWIEDZ