Widzę , że ten wspaniały STAG nie tylko tutaj jest do bani.
Zaczynam mieć takie zdanie o tym prześwietnym STAG-u - to największa popelina jaka powstała do silników benzynowych i najbardziej rozreklamowana
Z tych co znam i mają STAG-a - wszyscy mają kłopoty z tą instalką.
Problemy z pracą na benzynie gdy ciepły
Moderator: Moderatorzy
Popieram, STAG 2L czyli ten który ja mam to tylko namiastka sterownika gazowego, która nie ma możliwości podpięcia do komputera a jego ustawianie polega na ustawieniu zworkami rodzaju sondy i kręceniem potencjometrem od czułości TPS-u. Nowsze typy tego sterownika są już dużo bardziej zaawansowane i ich poprawne działanie zależy w większości od ich poprawnego skalibrowania.cidzej pisze:stag 2-l to szajs dobry tylko do starych VW i opli na monowtrysku. w wielopunktach to jest czesto prosta droga do zarżnięcia głowicy
[ Dodano: Czw 04 Lut, 2010 ]
Problemów ciąg dalszy...
Po zmianie emulacji sondy na 1V oczywiście nic się nie zmieniło, dalej kopci, obroty falują, lubi zgasnąć i ma duży apetyt na benzynę.
Mam do Was małe pytanie. Mianowicie za co odpowiadają elementy zaznaczone na zdjęciu jako A i B. Dodam, że wężyk "c" idzie do przepustnicy i po jego odpięciu i zatkaniu palcem bieg jałowy się znacznie poprawił. A jeśli chodzi o wąż "d" to idzie on do tej plastikowej puszki, która jest przymocowana do rurek wychodzących w kanał wydechowych głowicy.
Aha i pokazane na zdjęciu elementy znajdują się obok modułu EDIS przy prawym nadkolu.

[ Dodano: Sob 06 Lut, 2010 ]
Dobra, wywaliłem element "A" czyli chyba zawór recyrkulacji spalin a element "B" to chyba rezystor wtrysku, który u mnie ma 4 om. Poprawiłem jego podłączenie ale nic się nie poprawiło. Dodatkowo przeczyściłem jeszcze czujnik położenia wału ale dalej tak samo.
Jak jest zimny to chodzi nawet dobrze ale jak się zagrzeję to gaśnie i ciężko jest go zapalić, strasznie kopci i ma wielki apetyt na benzynę. Pomocy!
[ Dodano: Nie 16 Maj, 2010 ]
Bo długich przebojach z próbami ustawienia prawidłowego ciśnienia wtryskiwacza benzyny okazało się, że uszkodzona jest membrana regulatora ciśnienia. To przez nią przeciekało paliwo a następnie wracało małym kanałem obejściowym na przepustnice ciągle zalewając silnik. Po jej wymianie auto działa na benzynie bez żadnych problemów.