Problemy z pracą na benzynie gdy ciepły

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Widzę , że ten wspaniały STAG nie tylko tutaj jest do bani.
Zaczynam mieć takie zdanie o tym prześwietnym STAG-u - to największa popelina jaka powstała do silników benzynowych i najbardziej rozreklamowana

Z tych co znam i mają STAG-a - wszyscy mają kłopoty z tą instalką.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

stag 2-l to szajs dobry tylko do starych VW i opli na monowtrysku. w wielopunktach to jest czesto prosta droga do zarżnięcia głowicy

reszta STAGów (XL, 50, 150, 200, 300) jest ok tylko zaklady ktore to montuja czesto nie za dobrze sobie z nimi radzą.
vlodek

Post autor: vlodek »

cidzej pisze:stag 2-l to szajs dobry tylko do starych VW i opli na monowtrysku. w wielopunktach to jest czesto prosta droga do zarżnięcia głowicy
Popieram, STAG 2L czyli ten który ja mam to tylko namiastka sterownika gazowego, która nie ma możliwości podpięcia do komputera a jego ustawianie polega na ustawieniu zworkami rodzaju sondy i kręceniem potencjometrem od czułości TPS-u. Nowsze typy tego sterownika są już dużo bardziej zaawansowane i ich poprawne działanie zależy w większości od ich poprawnego skalibrowania.

[ Dodano: Czw 04 Lut, 2010 ]
Problemów ciąg dalszy...

Po zmianie emulacji sondy na 1V oczywiście nic się nie zmieniło, dalej kopci, obroty falują, lubi zgasnąć i ma duży apetyt na benzynę.

Mam do Was małe pytanie. Mianowicie za co odpowiadają elementy zaznaczone na zdjęciu jako A i B. Dodam, że wężyk "c" idzie do przepustnicy i po jego odpięciu i zatkaniu palcem bieg jałowy się znacznie poprawił. A jeśli chodzi o wąż "d" to idzie on do tej plastikowej puszki, która jest przymocowana do rurek wychodzących w kanał wydechowych głowicy.

Aha i pokazane na zdjęciu elementy znajdują się obok modułu EDIS przy prawym nadkolu.

Obrazek

[ Dodano: Sob 06 Lut, 2010 ]
Dobra, wywaliłem element "A" czyli chyba zawór recyrkulacji spalin a element "B" to chyba rezystor wtrysku, który u mnie ma 4 om. Poprawiłem jego podłączenie ale nic się nie poprawiło. Dodatkowo przeczyściłem jeszcze czujnik położenia wału ale dalej tak samo.

Jak jest zimny to chodzi nawet dobrze ale jak się zagrzeję to gaśnie i ciężko jest go zapalić, strasznie kopci i ma wielki apetyt na benzynę. Pomocy!

[ Dodano: Nie 16 Maj, 2010 ]
Bo długich przebojach z próbami ustawienia prawidłowego ciśnienia wtryskiwacza benzyny okazało się, że uszkodzona jest membrana regulatora ciśnienia. To przez nią przeciekało paliwo a następnie wracało małym kanałem obejściowym na przepustnice ciągle zalewając silnik. Po jej wymianie auto działa na benzynie bez żadnych problemów.
ODPOWIEDZ