brak ogrzewania
Moderator: Moderatorzy
brak ogrzewania
Witam
Podczas jazdy padło mi ogrzewanie a konkretnie wczseśniej poczułem tak jak by coś się przypaliło... po czym nawiew przestał działać =/ pózniej bym bardzo lekki prawie go nie czuć tylko po przyłożeniu ręki tak,że jest ciepły jak i zimny,ale wcale nie dmucha...
Podczas jazdy padło mi ogrzewanie a konkretnie wczseśniej poczułem tak jak by coś się przypaliło... po czym nawiew przestał działać =/ pózniej bym bardzo lekki prawie go nie czuć tylko po przyłożeniu ręki tak,że jest ciepły jak i zimny,ale wcale nie dmucha...
- kupiec
- Posty: 12912
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to ja się podepne pod temat 
u kolegi w matizie jest tak że jak stoi albo powoli jedzie to ogrzewanie działa ale jak jedzie szybko 60-100 km/h to ogrzewania praktycznie nie ma. co to może być?
u mnie to niezależnie jak jade ogrzewanie jest cały czas a u niego to jakoś dziwnie

u kolegi w matizie jest tak że jak stoi albo powoli jedzie to ogrzewanie działa ale jak jedzie szybko 60-100 km/h to ogrzewania praktycznie nie ma. co to może być?
u mnie to niezależnie jak jade ogrzewanie jest cały czas a u niego to jakoś dziwnie

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Termostat
Niech sprawdzi czy na postoju jak zapali po 10 minutach robi się ciepły przewód między termostatem a chłodnicą, jeżeli tak to termostat jest cały czas otwarty i nagrzewnica jest zapowietrzona.
Niech sprawdzi czy na postoju jak zapali po 10 minutach robi się ciepły przewód między termostatem a chłodnicą, jeżeli tak to termostat jest cały czas otwarty i nagrzewnica jest zapowietrzona.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- kupiec
- Posty: 12912
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
oj, tego to ja nie wiem a tym bardziej kolega, on całkowita noga z mechaniki.Jamszoł pisze:Wentylator na chłodnicy jest elektryczny czy na sprzęgle wiskozowym ?
miał dzisiaj sprawdzić jak Kurowski pisał.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
w matizie jest elektryczny wentylator
[ Dodano: Wto 22 Gru, 2009 ]
w bmw wystarczy pier.zdrowo mlotkiem taka wiskoze i juz mamy pod macha 3 L:-) tzn wrażenie
[ Dodano: Wto 22 Gru, 2009 ]
Jamszoł wyobrazasz sobie wiskoze w poprzecznie umieszczonym silniku w tico i matizie bo to te same silnikiJamszoł pisze:Jeśli na sprzęgle , to jest ono nawalone i wiatrak kręci się cały czas tak jak by płyn w chłodnicy mial pod 90 pare stopni

w bmw wystarczy pier.zdrowo mlotkiem taka wiskoze i juz mamy pod macha 3 L:-) tzn wrażenie

Ostatnio zmieniony 22 gru 2009, 23:20 przez bodzio82, łącznie zmieniany 1 raz.
moim zdaniem to jest nagrzewnica przypchana dodatkowo jak silnik chodzi na wolnych obrotach wtedy jeszcze jakos ten plyn jest nagrzany i cos tam dmucha cieplem w momencie jazdy auto sie schladza co powoduje ze plyn ma nizsza temperature do tego slaby obieg przez nagrzewnice i wszystko prowadzi do tego ze jest malo efektowne grzanie kabiny
Pytanie jeszcze czy ten matiz ma gaz bo moze ktos sie wpial zle w przewody wodne i zakluca cos przejscie ewentualnie przez reduktor slaby obieg bo moze cos go przytkalo?
Pytanie jeszcze czy ten matiz ma gaz bo moze ktos sie wpial zle w przewody wodne i zakluca cos przejscie ewentualnie przez reduktor slaby obieg bo moze cos go przytkalo?