wydech
Moderator: Moderatorzy
wydech
niedawno zamontowałem sobie fajny basowy przelotowy wydech końcowy WM.. cel uzyskanie fajnego basowego dźwięku ale nie ryczenia na całe osiedle.. Efekt taki że jest basowy dźwięk ale w sumie niewiele głośniejszy od fabrycznego i to tylko tak do 3tys obr później brzmi jak seria. I teraz pytanie co zrobić żeby był trochę głośniejszy. Bo jak wstawię przelot zamiast środkowego to będzie mnie słyszało całe miasto... więc kurde co zrobić??? bo nie mam pomysłu a nie chce lipy.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Massi, dobrze ci radzę nie pogłośniaj go
Już wielu kupowało głośne tłumiki by po jakimś czasie zamieniac na cichsze.... Ciesz się że masz fajny basik bez wywalania szyb u sąsiadów. Gdybyś już sie uparł to możesz zmieniać po kolei pozostałe puszki aż do pełnego przelotu.

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Pojezdzij troche,wypali sie i bedzie glosniejszy - nie wiem co masz za WM ale moj ryczal ostro i ogniem walil 

SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Witam was koledzy serdecznie.Moim skromnym zdaniem układ wydechowy w samochodzie spełnia ściśle określone zadanie;dopalanie toksycznych gazów w procesie spalania mieszanki paliwowo-powietrznej,czy też obniżenie poziomu hałasu powstałego również podczas spalania a w końcu, a może i jaszcze nie, w decydujący sposób wpływa na właściwą pracę silnika.
Tłumiki bowiem mają pewną dość ściśle wyliczoną powiedzmy sobie przepustowość właściwą dla danego silnika.
Dlatego uważam, że nie można tak -ot sobie- wsadzić "puszkę" w układ wydechowy gdyż można w ten sposób zakłócić poprawną pracę silnika, spalanie mieszanki i zrobić sobie na własne życzenie kuku.
Zeby nie być gołosłownym podaje jeden z wielu linków na ten temat.
http://www.jdkulej.pl/poradnik_ukladwydechowy.php
Pozdrawiam
Tłumiki bowiem mają pewną dość ściśle wyliczoną powiedzmy sobie przepustowość właściwą dla danego silnika.
Dlatego uważam, że nie można tak -ot sobie- wsadzić "puszkę" w układ wydechowy gdyż można w ten sposób zakłócić poprawną pracę silnika, spalanie mieszanki i zrobić sobie na własne życzenie kuku.
Zeby nie być gołosłownym podaje jeden z wielu linków na ten temat.
http://www.jdkulej.pl/poradnik_ukladwydechowy.php
Pozdrawiam

Ekspert to człowiek, który wie wszystko o niczym
Auto nie powinno wyglądać na szybsze niż jest w rzeczywistości.
Auto nie powinno wyglądać na szybsze niż jest w rzeczywistości.
nie no narazie nie odczuwam żadnych zmian po wymianie tłumika co do pracy silnika w sumie to nawet równiej pracuje
albo poprostu mu się samo z siebie poprawiło.
a tłumiczek taki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eaf56.html

a tłumiczek taki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eaf56.html
W autach wyposażonych w turbo może i tak, w wolnossakach raczej tylko popsuje to charakterystyke pracy silnika a co za tym idzie auto na pewno będzie miało muła, bo spaliny nie będą odprowadzane we właściwy sposób, a w wydechu po prostu nie będzie odpowiedniego ciśnieniaYagr pisze:aż do pełnego przelotu.

Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
Większość kupujących basowe/sportowe/tuningowe tłumiki, czyli krótko mówiąc głośne, po krótkim czasie fascynacji brzmieniem, zakłada normalne, bo raz, że narażają się na zatrzymanie, a dwa, na dłuższą metę ten dźwięk drażni, męczy, powoduje nawet bóle głowy (sprawdzone na aucie kolegi i nim samym).
A od strony technicznej, tłumiki o zwiększonym przepływie, strumienice i inne przeróbki zwiększające prędkość przepływu gazów wylotowych, prowadzić będą do wypalenia gniazd i zaworów wylotowych.
A od strony technicznej, tłumiki o zwiększonym przepływie, strumienice i inne przeróbki zwiększające prędkość przepływu gazów wylotowych, prowadzić będą do wypalenia gniazd i zaworów wylotowych.
jak już mówiłem tłumik nie jest głośny bo nie odbiega prawie od seryjnego... i pytałem jak go trochę podgłosić a nie na maxa... a co chwile czytam jakie to męczące i drażniące, chce takie coś mieć i pytam Blazey Ty tym jeździć nie będziesz więc się nie przejmuj 
pozdro panowie i naprawdę proszę o odpowiedź na pytanie a nie rozważanie czy mnie będzie główka bolała.

pozdro panowie i naprawdę proszę o odpowiedź na pytanie a nie rozważanie czy mnie będzie główka bolała.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Massi pisze:pozdro panowie i naprawdę proszę o odpowiedź na pytanie a nie rozważanie czy mnie będzie główka bolała.
Yagr pisze:Gdybyś już sie uparł to możesz zmieniać po kolei pozostałe puszki aż do pełnego przelotu.

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Nie mozliwe az ,ze masz cicho na tym tlumiku. Moze masz zapchany/rozlecialy srodkowy?? Jak juz pisalem mi na przelocie WM dawal nie milosiernie,zamiast kata byla rura,a srodkowy nowy,seryjny.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl