nie gasnie
Moderator: Moderatorzy
nie gasnie
witam moze ktos pomoze mi jak chce zgasic mojego esiego to kluczyk przekrecam i go wyjmuje a on chodzi musze go przydusic i zdjac kleme zeby zgasly kontrolki co jest. pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pewnie gdzieś Ci się robi zwarcie przy stacyjce i po przekręceniu kluczyka nadal podawany jest prąd który nie wyłącza zapłonu. Podobny przypadek był w moim po założeniu automatu do włączania świateł, jeśli włączyło się światła ręcznie i do tego załączył je automat, to auto gasło nie po przekręceniu kluczyka, a po zgaszeniu świateł przełącznikiem
Obadaj kable pod kierownicą przy stacyjce, być może tam leży przyczyna 


Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Opcja nr 2: po wyłączeniu stacyjki zasilanie na cewke jest odcinane poprawnie przez stacyjkę ale instalacja LPG (standardowo podpinana własnie pod zasilanie cewki) daje tam dalej napięcie i silnik pracuje.... Tak doraźnie żeby go wyłączyc to można ściągnąć kabel z aku albo zadławic go (stoisz i włączasz 5 bieg...itd)
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Myślę , że jednak to w stacyjce przyjarały się styki i nie rozłancza .
A konkretnie - kostka przy stacyjce - w kostce jest taki pi******ik
który jest przekręcany przez kluczyk - mógł się wyrobić i teraz kluczyk lata w nim luźno a kostka jest cały czas w 2 położeniu (zapodaje napięcie)
A konkretnie - kostka przy stacyjce - w kostce jest taki pi******ik

Ostatnio zmieniony 02 gru 2009, 16:07 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a niby jak by kolega uruchamial rozrusznika gdyby ta kostka nie krecila sie razem z wkladka stacyjki ?Jamszoł pisze:a kostka jest cały czas w 2 położeniu (zapodaje napięcie)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
nieraz jak przekrece dmuchawe na pozycje 3 to wtedy zgasnie pieknie tak jak powinien ale podkreslam nieraz tak tylko sie dzieje jak mam swiatla właczone to nie gasnie
[ Dodano: Pią 04 Gru, 2009 ]
a jak pisaliscie wczesniej ze w kostce pod stacyjka styki sie przyjaraly to co zrobic wymienic ta kostke czy cos innego mozna poradzic
[ Dodano: Pią 04 Gru, 2009 ]
a jak pisaliscie wczesniej ze w kostce pod stacyjka styki sie przyjaraly to co zrobic wymienic ta kostke czy cos innego mozna poradzic