jakie poprawne ciśnienie paliwa ? 1.6 16v
Moderator: Moderatorzy
jakie poprawne ciśnienie paliwa ? 1.6 16v
Witam, napisze mi ktos bo nie znalazlem na forum jakie powinno byc prawidlowe cisnienie paliwa w momencie zalaczenia pompy paliwa (przekrecam kluczyk) - mierzone na tym zaworku obok kolektora (u mnie niebieski kapturek).
dziękuje
dziękuje
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Masz tu kawałek - cytat :
Zewrzeć przewodem przekaźnik pompy paliwa (umieszczony w skrzynce bezpiecznikowi przekaźników w dolnym rzędzie jako pierwszy od prawej) tak, aby pompa paliwa ciągle pracowała. Ciśnienie paliwa wskazywane przez manometr powinno wynosić 100 ±50 kPa.
W razie uzyskania niewłaściwej wartości ciśnienia paliwa należy zdjąć zaślepkę ze śruby regulacyjnej (z łbem o gnieździe sześciokątnym) usytuowanej na środku pokrywy regulatora ciśnienia i za pomocą kątowego klucza sześciokątnego 4 mm obrócić śrubę regulacyjną aż do uzyskania ciśnienia poniżej 50 kPa, a następnie obrócić tę śrubę w przeciwnym kierunku aż do uzyskania ciśnienia 100 kPa.
Zewrzeć przewodem przekaźnik pompy paliwa (umieszczony w skrzynce bezpiecznikowi przekaźników w dolnym rzędzie jako pierwszy od prawej) tak, aby pompa paliwa ciągle pracowała. Ciśnienie paliwa wskazywane przez manometr powinno wynosić 100 ±50 kPa.
W razie uzyskania niewłaściwej wartości ciśnienia paliwa należy zdjąć zaślepkę ze śruby regulacyjnej (z łbem o gnieździe sześciokątnym) usytuowanej na środku pokrywy regulatora ciśnienia i za pomocą kątowego klucza sześciokątnego 4 mm obrócić śrubę regulacyjną aż do uzyskania ciśnienia poniżej 50 kPa, a następnie obrócić tę śrubę w przeciwnym kierunku aż do uzyskania ciśnienia 100 kPa.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
re
100 + - 50?
czyli 50 albo 150 kpa?
100 kilopascal [kPa]=1,01971621317543 kg na cm^2 czyli ok 1 atmosfery?
ja mam po podlaczeniu miernika do kapturka i przekrecniu kluczyka (zalacza sie pompa na 2 sekundy) - 2.9 at (ok 2,8 bar)
cos ja nie bardzo rozumiem jak to mozliwe:)
czyli 50 albo 150 kpa?
100 kilopascal [kPa]=1,01971621317543 kg na cm^2 czyli ok 1 atmosfery?
ja mam po podlaczeniu miernika do kapturka i przekrecniu kluczyka (zalacza sie pompa na 2 sekundy) - 2.9 at (ok 2,8 bar)
cos ja nie bardzo rozumiem jak to mozliwe:)
re
no to dobrze:)
a pytam bo szukam w nowym nabytku przyczyny czemu tak "muli"
to jest max przyspieszenia na LPG
http://www.youtube.com/watch?v=RCCk1BC92JI
na benzynie duzo gorzej
pokazywalem koledze co ma ten sam motor i mowi, ze jest slabo
i on tez ma taki gaz. (nie wspominajac o tym, ze na benzynie jezdzi mu duzo lepiej niz na lpg a u mnie praktycznie 2 razy slabiej benzyna ciagnie niz lpg)
a pytam bo szukam w nowym nabytku przyczyny czemu tak "muli"

to jest max przyspieszenia na LPG
http://www.youtube.com/watch?v=RCCk1BC92JI
na benzynie duzo gorzej

pokazywalem koledze co ma ten sam motor i mowi, ze jest slabo

- Yagr
- Posty: 14627
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
bo nie jest - ciśnienie jakie powinna podawać pompa w silnikach z EFI to 300kPa (ok. 3bar) i takie też jest na listwie wtryskowej po uruchomieniu pompy ale bez pracującego silnika.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"