![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
od 2 tygodni stalem sie calkowicie przypadkowo posiadaczem mk7 95/96 cabrio z silnikiem 1.6 16v 66kw/90ps zetec + lpg II generacji.
coz autko z tego co sie zorientowalem troche wazy ale... mam vw polo 98 rok, 1.4 75 koni i zeby nie przesadzac... escort zbiera sie tak samo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
blachy sa w super stanie, podluznice pod spodem nowki, progi - jak nie ford! do tego cabrio z elektrycznym dachem - tylko motor nie jedzie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
oczywiscie po tym jak go otrzymalem wymienilem rozrzad oleje filtry swiece kable ustawilem gaz i jest lepiej niz bylo ale dalej 90km = 75 km z vw polo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w dodatku ten silniczek tez lubi sie napic bo tak 12 litrow to potrafi wciagnac takiej jazdy ponad sredniej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
moze to taki silnik slaby moze cos jest poprzestawiane - ciezko wyczuc, poczytalem troche o tych zetekach i cudow nie osiagne, zostaje tylko kupno jakiegos lepszego silnika i teraz pytanie co jest najlepsze , co akceptowalne a na jakie silniki nie zwracac uwagi?
chodzi mi o to, zeby bylo najbardziej ekonomicznie w stosunku do poprawy jakosci osiagow ale bez szalenstw:)
p.s. moze ktos ma na sprzedaz taka jednostke napedowa to prosze o kontkat gg: 2 2 9 9 9 8 0 (usunac spacje)
dziekuje za poswiecony czas i pozdrawiam!
Paweł