Licznik z Pumy/Escorta '00

Moderator: Moderatorzy

Albercik

Post autor: Albercik »

no to przecież napisałeś to samo, co ja w poprzednim poście :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Albercik pisze:Włączanie kontrolki rezerwy przy pewnym poziomie oporu będzie bardzo niemiarodajne.
Przecież cały WSKAŹNIK paliwa jest nie miarodajny - więc w czym problem ?
U mnie jak mam na full zalanego paliwa i przejadę 30 km to już pokazuje 3/4 zbiornika .
Tak jak trzeba wyczaić co pokazuje zegar tak i trzeba by było wyczaić ile jeszcze jest beny , gdy kontrolka się zapali na stałe - tak samo było w F125 i Mondkach - każdy inaczej pokazywał.
Poza tym - po co sie kłucić - wymienić cały pływak wraz z pompką paliwa - było o tym do góry pisane , że na szrocie jest i po kłopocie .
Cala kłutnia (wymiana poglądów ) jest nie potrzebna - chociaż pouczająca :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Blazey

Post autor: Blazey »

novy, bardzo pouczająca wypowiedź. I tyle wnosi do dyskusji, że normalnie pełny szacunek...
ODPOWIEDZ