coraz dlużej zalapuje przy rozruchu.
Moderator: Moderatorzy



Faktycznie świeca była do bani.
teraz wyszedł poważniejszy problem.
Głowica po planowaniu, złożona u mechanika i po 2 tygodniach auto padło.
Rozłożyłem a tłok skrzywiony niemiłosiernie.
I tak 2 razy.
Czy przyczyną może być krzywa np prowadnica?
Czy warto sprzedać auto z walniętym silnikiem,
czy lepiej naprawić i wydać znowu kasę?
Sił mi brak do mojego esa.
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ZAWSZE się zaczyna od sprawdzenia świec (nawet jak są nowe) a następnie od układu paliwowegomarcin880 pisze:Faktycznie świeca była do bani.

myśle że taniej będzie kupić silnik jak ja to zrobiłem. jak szukałem silnika to była wspaniała okazja (poszła mi przed nosemmarcin880 pisze:czy lepiej naprawić i wydać znowu kasę?

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty