KAWA Z MLEKIEM

Moderator: Moderatorzy

CAMARO

KAWA Z MLEKIEM

Post autor: CAMARO »

otóż dawno nie sprawdzałem stanu oleju ,ale dzis sie skusiłem ,fakt było mało ale na bagnecie na koncu była maż koloru kaway z mlekiem ,wiem co napiszecie ,ale co ja mam zrobic?
mysle o drugim motorku ,choc ten chodzi normalnie
piter
Posty: 505
Rejestracja: 17 kwie 2009, 23:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: piter »

uszczelka pod glowica ;)
piter
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie koniecznie uszczelka - al lepiej , żeby to była tylko ona .
Gorsza opcja - pęknięta głowica.
Narazie wymień olej , dopuki nie zaczniesz naprawy - filtr też
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
CAMARO

Post autor: CAMARO »

wolałbym drugi silnik niż sie chrzanic z tym,tylko do konca niewiem jaki mi tam podpasuje
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Zastanawiałem sie czy nie przypadkiem pomyliłeś dział techniczny z działem kucharskim :mrgreen:
A tak na marginesie to nie wiem jak Ci pomóc. Może coś z uszczelką czy z głowicą...
CAMARO

Post autor: CAMARO »

a jak byś kolego to nazwał?niejestem wstanie określić nazwy tego co ujrzałem ,a jeden czy dwóch mechaników tak to określiło

no podjołem decyzje,głowice zdejme sam wsumie narzedzia i garaż mam ,fachowe oko ojca też,sie splanuje i sie zobaczy co z tego bedzie,napewno ocoś bede was tu pytał :grin:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

CAMARO, Jeśli sam będziesz grzebał , to warto pomyśleć nad zmianą uszczelniaczy na zaworach - i tak będziesz miał glowicę na wierzchu .
Przyjrzyj sie dokładnie głowicy po wyszyszczeniu jej z pozostałości uszczelki , czy nie widać gdzieś pęknięcia - szczególnie miedzy kanałami wodnymi a olejowymi .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
CAMARO

Post autor: CAMARO »

spoko jamszoł,mamkola co mi to ogarnie ,siurek sie zna wiec damy rade ale dzieki za rade,flaszka wskazan,pozatym ,zeby nie to forum mk4 by poszedł na złom
mikruss

Post autor: mikruss »

a 1.4 ze sie grzecznie spytam nie ma żeliwnej głowicy????
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

mikruss pisze:a 1.4 ze sie grzecznie spytam nie ma żeliwnej głowicy????
CVH 1,4/1,6 - głowica ze stopów lekkich.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
CAMARO

Post autor: CAMARO »

no i powiem tak,zaraz jade po silniczek koszt gołego 300zeta podobno na jednopunkcie chodził to tyle gwarancja 2tygodnie no zobaczymy

otóż silniczek zakupiony ,niedługo sie okaże co jest wart
ODPOWIEDZ